INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto JŠ 2020Novým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40 let). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru.

Jiří Švancara se vrací do Prazdroje, kde před patnácti lety zahájil svoji profesní kariéru, když pracoval pro marketing značek Radegast a Birell. Po třech letech pak začal podnikat v oblasti vzdělávání. Po vybudování a následném prodeji dvou poboček španělské vysoké školy ESMA Barcelona v Plzni a Hradci Králové se přes krátkou zastávku v marketingu služeb vrátil do sektoru rychloobrátkového zboží. Nejprve pracoval v Kofole, kde se podílel na repositioningu značky Semtex, a následně nastoupil do Heinekenu, kde měl na starosti mezinárodní a tuzemské značky piv a cidery.

„Kozel je po dlouhá desetiletí jedním z nejoblíbenějších českých piv a daří se mu i v zahraničí. Na tenhle úspěch chci se svým týmem navázat a pracovat na ještě těsnějším propojení značky se spotřebiteli. Zároveň chceme dát v komunikaci větší prostor našim prémiovým ležákům. Prvním velkým projektem po mém příchodu je aktuální kampaň na podporu omlazeného portfolia s vyladěnou recepturou a novým designem, který výrazněji komunikuje klíčové hodnoty značky, jako je poctivost a řemeslnost,“ říká Jiří Švancara.

Jiří Švancara vystudoval mezinárodní marketing a management na Universitat de Girona ve Španělsku. Ve volném čase se věnuje vodním sportům jako je wakeboarding a surf.

• S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.

• Plzeňský Prazdroj získal v roce 2019 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přínáší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3