INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1 1 . Viohl EON Martin Záklasník se rozhodl ke konci června po pěti letech ukončit své působení na pozici CEO skupiny E.ON v ČR. Jeho nástupkyní se stane Claudia Viohl, dosavadní šéfka nákupu v mateřské společnosti E.ON SE. Stane se tak první ženou na pozici CEO v E.ONu v ČR.

Martin Záklasník nastoupil do E.ONu v roce 2016. Pod jeho vedením prošla firma transformací, která změnila způsob fungování celé skupiny. Podařilo se mu firmu nasměrovat k větší zákaznické orientaci, důležité pokroky se udály také v obsluze zákazníků a zásadně vpřed se posunula digitalizace. Významně akceleroval i spojení E.ONu s ekologií a téma udržitelnosti se mu podařilo pevně zakořenit i ve firemní kultuře.

„Martin byl důležitou součástí mého Senior Leadership Teamu a moc mu děkuji za jeho velké nasazení a důležitý přínos při dalším rozvoji české skupiny E.ON. Do budoucna mu přeji vše nejlepší,“ říká Karsten Wildberger, COO společnosti E.ON SE.

Claudia Viohl přichází do E.ONu v ČR od 1. května, Martin Záklasník zůstává ve firmě až do konce června a pomůže své nástupkyni při převzetí její nové funkce. Claudia Viohl se stane první ženou na pozici CEO v E.ONu v ČR a zároveň jednou z mála žen ve vrcholném managementu firem na českém energetickém trhu. „V Claudii Viohl jsme našli inovativního a zkušeného leadera, který v E.ONu pracuje už 20 let. Claudia reprezentuje nejen významný krok co se týče diverzity, ale i stability,“ doplňuje Karsten Wildberger.

Po prvních pracovních zkušenostech v poradenství zahájila Claudia Viohl svou kariéru v E.ONu v roce 2001. V průběhu svého profesního rozvoje zastávala různé pozice v účetnictví a controllingu ve skupině. Později převzala roli vedoucí Korporátní kanceláře ve společnosti E.ON SE a naposledy pracovala na pozici Chief Procurement Officer (CPO), kde byla zodpovědná za oddělení nákupu v rámci celého koncernu. V této roli se soustředila zejména na profesionalizaci řízení vztahů s dodavateli s jasnou ambicí co nejlépe využít potenciál celého dodavatelského trhu pro E.ON a jeho zákazníky.

„Velmi se na svou novou roli těším. Navzdory covidu se chci do Česka přestěhovat co nejdřív, což pro mě bude velká osobní změna. Pokud jde o byznys, největší výzvou do budoucna je to, aby byl E.ON v Česku vnímán nejen jako spolehlivý a skvělý provozovatel distribuční soustavy a obchodník s energiemi, ale zároveň si myslím, že je důležité, aby se E.ON etabloval také jako spolehlivý partner, který poskytuje ekologičtější, lepší a udržitelnější energetická řešení pro zákazníky,“ říká Claudia Viohl.

O skupině E.ON

Skupina E.ON působí na českém trhu jako spolehlivý distributor elektrické energie i jako její dodavatel. Zaměstnává přibližně 3 500 lidí, kteří se každý den starají o to, aby zákazníkům z řad domácností, firem i municipalit zajistili bezpečnou, spolehlivou energii a chytrá energetická řešení.

Společnost E.ON Energie v Česku dodává elektřinu 1,1 milionu zákazníků a dalším 228 tisícům zajišťuje dodávky plynu. Zásobuje domácnosti i velké výrobní podniky, malé obce i velká města. Díky tomu je druhým největším dodavatelem na tuzemském trhu. Energii pro své zákazníky nakupuje zodpovědně – k lidem i přírodě. Čtvrtina celého objemu, který pro své zákazníky nakoupí, pochází z obnovitelných zdrojů, celkem jsou to asi 3 TWh ročně. Zelenou elektřinu vykupuje od českých výrobců. Kromě toho podporuje čistou mobilitu a soustředí se na inovativní produkty, které klientům z řad domácností, firem i municipalit přinášejí přidanou hodnotu.

Společnost EG.D zásobuje elektrickou energií 1,5 milionů odběrných míst zejména v jižních Čechách, na jižní Moravě a Vysočině a dalších 110 000 odběrných míst zemním plynem, a to v jižních Čechách a v části Vysočiny. EG.D každoročně investuje do modernizace sítě více než pět miliard ročně, do roku 2025 by investice měly dokonce přesáhnout 31 miliard korun. Z toho více než 7,3 miliard korun poputuje na implementaci chytrých technologií a digitalizaci.

(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3