INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

SCX8918Není mnoho žen, kterým se podařilo prosadit se do vrcholového vedení mezinárodní firmy, zvláště pak v odvětví tradičně ovládaným muži jako je automobilový průmysl. Ze 14 automobilových značek patřících pod skupinu Stellantis jen dvě řídí ženy, jednou z nich je právě Linda Jackson. Má pod sebou klíčovou značku koncernu, Peugeot.

Linda Jackson se v automobilovém světě pohybuje řadu let, většinou zastávala obchodní či finanční pozice v různých automobilkách. V roce 2005 nastoupila do skupiny PSA (dnes Stellantis) a zde její kariérní postup šel prudce nahoru. Postupem času se dostala do čela zastoupení Citroënu v Anglii a pak i ve Francii. Odtud byl už jen kousek do centrály, takže začala řídit značku Citroën na mezinárodní úrovni. Na začátku letošního roku přesedlala na Peugeot a stala se jeho generální ředitelkou. „Jsem velmi ráda, že se mohu připojit ke značce Peugeot a navázat na práci, kterou v posledních letech odvedly současné týmy. Výzva je o to více vzrušující, že přichází současně se zahájením činnosti skupiny Stellantis,“ řekla Linda Jackson při své nominaci.

Její první měsíce v nové funkci byly poměrně rušné. Peugeot totiž letos představil dva nové elektromobily – Peugeot e-Partner a e-Rifter, oznámil příchod veledůležitého modelu Peugeot 308 a na konci února Peugeot kompletně změnil identitu, což obnáší nové logo, novou proměnu designu koncesionářské sítě i nové směry v komunikaci s klienty. Radikální změna, kterou značka prochází v průměru jednou za deset let, zastihla Lindu Jackson jen pár dní poté, co se ujala vedení značky. Přesto se tohoto úkolu zhostila na výbornou a nezapomněla ani ocenit práci svých nových spolupracovníků: „Uplynulých 10 let týmy značky Peugeot každý den neúnavně pracovaly, aby posunovaly naši značku a naše produkty směrem k luxusnějším kategoriím produktů. A výsledek jejich práce máme teď přímo před očima: fantastický, očividný posun značky vnímaný našimi zákazníky a také odborníky v automobilovém průmyslu včetně našich konkurentů. Mohu zmínit cenu „International Van of The Year“, tři tituly Auto roku, 24 ocenění pro nový Peugeot 208, téměř milion klientů našeho SUV Peugeot 3008… Tyto úspěchy jsou výsledkem obrovského úsilí, nekompromisního plnění závazků a neustálého hledání dalších inovací,“ řekla Linda Jackson.

Další významnou událostí letošního roku byl autosalon v Šanghaji, který se konal v dubnu. I zde Linda Jackson plnila svoji roli generální ředitelky značky. K obrovským čínským davům pronesla dechberoucí projev a prozradila, jak velké ambice značka Peugeot na mimoevropských trzích má. Doufejme, že ředitelku Peugeotu Lindu Jackson, která je opravdovou legendou automobilového světa, brzy uvidíme na vlastní oči i na evropských autosalonech.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3