INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Petr Novák nový country manager Everli Czech republicNovým, a vůbec prvním, oblastním manažerem EVERLI pro Českou republiku se stal Petr Novák, který přichází ze Sodexa. Jeho hlavním cílem bude zvýšit prodej v rámci České republiky, nastavit dlouhodobou spolupráci s partnery, expanze do dalších měst a snaha o co nejlepší zákaznickou zkušenost.

„Everli je mladá a dynamická firma, která podniká na velmi konkurenčním trhu. Vidím skvělou příležitost být štikou v rybníce i díky našemu unikátnímu obchodnímu modelu a možnosti využití zkušenosti naší společnosti ze zahraničí. Everli stále funguje v některých ohledech jako startup, těším se na změnu po letech strávených v korporacích,“ říká Petr Novák, nový country manager Everli pro Českou republiku.

Přichází s jasnou vizí

Petr Novák přichází do Everli po šesti letech ve společnosti Sodexo, kde zastával pozici commercial director a věnoval se především stavění nových prodejních kanálů anebo jejich změně, zvyšování efektivity, organizačním změnám, digitalizaci služeb a zlepšování zákaznické zkušenosti.

Na Everli se mu líbí především samotný obchodní model, kdy firma nevlastní auta ani sklady a celou objednávku od nákupu až po doručení řeší shoppeři. Díky tomu může firma operovat v rámci nízké marže s nízkými náklady a zároveň umožňuje snazší expanzi a větší produktovou škálu, kdy si zákazníci vybírají z nabídky velkého množství retailerů. Pro Everli má už nyní jasnou vizi. „Obecně se chceme zaměřit na prohloubení spolupráce s našimi partnery, expanzi do dalších měst a skvělou zkušenost pro naše zákazníky,“ říká Novák.

„Náš obchodní model pomáhá kamenným prodejcům nabízet online prodej bez jakýchkoli fixních nákladů, velmi rychle a v celé zemi (nejen ve velkých městech). Přinášíme možnost využít další kanál, přes který osloví nové zákazníky. Tato strategie se již osvědčila i na ostatních trzích, na kterých působíme. Maloobchodníci vidí v multikanálové strategii příležitost k větší konkurenceschopnosti. Nejde o volbu mezi investicí do vlastního e-shopu nebo do Everli. Právě tyto dva ba kanály se mohou skvěle doplňovat. Proto bude misí Petra dát maloobchodníkům najevo, že jim nekonkurujeme, ale spolupracujeme s nimi," říká Anna Podkowinska-Tretyn - Chief International Business Officer Everli.

Je to už více než rok, kdy italský marketplace s potravinami Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do online prostředí a zákazníkům zjednodušit obstarávání nákupů. Od té doby si Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu. Aktuálně obsluhuje 16 českých měst, konkrétně Prahu, Brno, Ostravu, Plzeň, Olomouc, Havířov, Liberec, České Budějovice, Hradce Králové, Ústí nad Labem, Pardubice a Kladno. Posledním přírůstkem do obsluhovaných měst jsou Most, Opava, Frýdek-Místek a Zlín.

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3