INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost AAA AUTO vybrala ombudsmana, jehož úkolem bude přezkoumávat případné sporné reklamace či hledat smírná řešení pro ty zákazníky, kteří nebudou spokojeni s výsledkem reklamačního řízení, či s průběhem obchodu na výkupu, v prodeji nebo při poskytování finančních služeb. První ombudsman AAA AUTO začne fungovat od 1. října 2012.

„Už při svém nástupu do funkce jsem veřejně slíbila, že se zasadím o výrazné změny v komunikaci naší společnosti se zákazníky. Z našich analýz jednoznačně vyplynulo, že potřebujeme někoho, kdo se na případné sporné případy reklamací podívá s nadhledem a najde řešení, která budou přijatelná jak pro zákazníky, tak pro naší společnost. Milan Smutný má unikátní znalosti nejen z prostředí nových aut, ale i z prostředí prodeje ojetých vozů a je důvěryhodnou a uznávanou osobností s dlouholetými zkušenostmi v komunikaci. Proto jsme se na něj obrátili a jsme rádi, že přijal tuto výzvu a pomůže nám s probíhajícími změnami v zákaznickém servisu," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Jak již společnost dříve uvedla, z celkového objemu prodaných vozů eviduje cca 5 % reklamací, ze kterých zhruba 80 % vyřídí ke spokojenosti zákazníků. „Mým cílem je snížit procento nespokojených klientů na absolutní minimum. Věřím, že nový ombudsman k tomu velkou měrou přispěje. Uvědomuji si, že vždy je co zlepšovat, a proto se po zavedení funkce ombudsmana chystám v oblasti zákaznického servisu ještě na další opatření, o kterých budeme informovat v průběhu podzimu," uvedla Topolová.

Milan Smutný byl mimo jiné v letech 1992-2002 mluvčím mladoboleslavské Škodovky, pracoval pro Český Telecom a v letech 2007-2008 působil jako externí konzultant pro komunikaci AAA AUTO v době IPO, na začátku své kariéry byl i zpravodajem ČTK. V současné době působí jako konzultant v oblasti komunikace pro různé společnosti i veřejné instituce.

„Specializuji se na komunikaci mezi lidmi. To je to, co mě nejvíc baví. AAA AUTO jsou jedničkou na trhu ojetých aut, stejně jako byla za mého působení největší tuzemskou automobilkou Škoda. Každá firma, která se dostane na špičku ve svém oboru, vzbuzuje velká očekávání. Jako ombudsman AAA AUTO se zasadím o to, aby zákazníci měli i třeba po neúspěšném reklamačním řízení ještě nějakou poslední instanci, kam se obrátit. Prověřím všechny podněty, které od zákazníků dostanu. Následně hodlám pravidelně zveřejňovat bilanční zprávu, v níž zhodnotím kvalitu zákaznické orientace společnosti

AAA AUTO právě v souvislosti s prověřovanými podněty zákazníků," zdůraznil Milan Smutný.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3