INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost AAA AUTO vybrala ombudsmana, jehož úkolem bude přezkoumávat případné sporné reklamace či hledat smírná řešení pro ty zákazníky, kteří nebudou spokojeni s výsledkem reklamačního řízení, či s průběhem obchodu na výkupu, v prodeji nebo při poskytování finančních služeb. První ombudsman AAA AUTO začne fungovat od 1. října 2012.

„Už při svém nástupu do funkce jsem veřejně slíbila, že se zasadím o výrazné změny v komunikaci naší společnosti se zákazníky. Z našich analýz jednoznačně vyplynulo, že potřebujeme někoho, kdo se na případné sporné případy reklamací podívá s nadhledem a najde řešení, která budou přijatelná jak pro zákazníky, tak pro naší společnost. Milan Smutný má unikátní znalosti nejen z prostředí nových aut, ale i z prostředí prodeje ojetých vozů a je důvěryhodnou a uznávanou osobností s dlouholetými zkušenostmi v komunikaci. Proto jsme se na něj obrátili a jsme rádi, že přijal tuto výzvu a pomůže nám s probíhajícími změnami v zákaznickém servisu," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Jak již společnost dříve uvedla, z celkového objemu prodaných vozů eviduje cca 5 % reklamací, ze kterých zhruba 80 % vyřídí ke spokojenosti zákazníků. „Mým cílem je snížit procento nespokojených klientů na absolutní minimum. Věřím, že nový ombudsman k tomu velkou měrou přispěje. Uvědomuji si, že vždy je co zlepšovat, a proto se po zavedení funkce ombudsmana chystám v oblasti zákaznického servisu ještě na další opatření, o kterých budeme informovat v průběhu podzimu," uvedla Topolová.

Milan Smutný byl mimo jiné v letech 1992-2002 mluvčím mladoboleslavské Škodovky, pracoval pro Český Telecom a v letech 2007-2008 působil jako externí konzultant pro komunikaci AAA AUTO v době IPO, na začátku své kariéry byl i zpravodajem ČTK. V současné době působí jako konzultant v oblasti komunikace pro různé společnosti i veřejné instituce.

„Specializuji se na komunikaci mezi lidmi. To je to, co mě nejvíc baví. AAA AUTO jsou jedničkou na trhu ojetých aut, stejně jako byla za mého působení největší tuzemskou automobilkou Škoda. Každá firma, která se dostane na špičku ve svém oboru, vzbuzuje velká očekávání. Jako ombudsman AAA AUTO se zasadím o to, aby zákazníci měli i třeba po neúspěšném reklamačním řízení ještě nějakou poslední instanci, kam se obrátit. Prověřím všechny podněty, které od zákazníků dostanu. Následně hodlám pravidelně zveřejňovat bilanční zprávu, v níž zhodnotím kvalitu zákaznické orientace společnosti

AAA AUTO právě v souvislosti s prověřovanými podněty zákazníků," zdůraznil Milan Smutný.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3