INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel Kysilka se rozhodl ke konci roku 2015 rezignovat na post předsedy představenstva České spořitelny. V této roli působil pět let, ve vrcholových postech v bankovnictví pak od roku 1992, z toho sedmnáct let pracoval pro Erste Group. Své rozhodnutí oznámil na začátku prázdnin předsedovi dozorčí rady Jacku Stackovi. „Sedmnáct let v Erste a v České spořitelně byla úžasná zkušenost a věřím, že byla oboustranně přínosná. Tomášovi moc držím palce a zároveň se velmi těším, že se budu moci naplno věnovat svým novým projektům,“ konstatoval Pavel Kysilka.

„Po sedmnáct let Pavel pracoval s velkým nasazením pro Erste Group a Českou spořitelnu, pro její zaměstnance a klienty. Období, kdy Spořitelnu řídil, bylo náročné. Nicméně dokázal úspěšně provést Českou spořitelnu obdobím po finanční krizi a obdobím hospodářské recese a dobře ji připravil na další období ekonomického růstu. Jsem Pavlovi vděčný za jeho práci a přeji mu hodně úspěchů v jeho nových projektech,” uvedl Andreas Treichl, předseda představenstva Erste Group.

Pod vedením Pavla Kysilky prošla Spořitelna mimo jiné transformací drobného bankovnictví a segmentací bankovnictví pro klienty z řad fyzických osob; postavila jednotné IT a back-office (útvar Operations); vybudovala Nadaci Depositum Bonum, která je největší nadací v ČR, postavila nový brand Erste Corporate Banking a další.

Nástupcem Pavla Kysilky se stane od 1. ledna 2016 Tomáš Salomon, dosavadní člen představenstva České spořitelny odpovědný za drobné bankovnictví, které si ve své řídící působnosti i nadále ponechá. Tomáš Salomon (49) nastoupil do skupiny Erste Group, která vlastní Českou spořitelnu, v roce 2013. Úspěšně řídil drobné bankovnictví ve Slovenské spořitelně a od ledna 2015 přešel na stejný post do České spořitelny.

„K nové roli přistupuji s velkou pokorou. Jsem si vědom významu České spořitelny pro Českou republiku i pro Erste Group. Mám rád výzvy a těším se, že spolu s  týmem posuneme celou banku na další úroveň v klientské spokojenosti, v inovacích i ve službách,“ řekl Tomáš Salomon.

„Tomáš už ve Slovenské spořitelně i v České spořitelně prokázal schopnost vést oblast drobného bankovnictví, která je pro nás tou nejdůležitější a také nejkomplexnější obchodní oblastí. Jsem proto rád, že Českou spořitelnu povede v dalších letech právě Tomáš. Jsem přesvědčen, že bude úspěšný v potvrzení naší pozice leadera na trhu drobného bankovnictví i bankovnictví pro středně velké firmy a v době měnících se potřeb klientů uspěje i v hledání řešení za hranicemi tradičního bankovnictví,” řekl Andreas Treichl.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3