INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

KunertBankéřem roku 2015 je Jiří Kunert, předseda představenstva a generální ředitel UniCredit Bank. Ze svého středu jej zvolili nejvyšší představitelé českých finančních institucí nominovaných v anketě Fincentrum Banka roku 2015. Letos jde již o čtrnáctý ročník ankety, Bankéř roku je vyhlašován od roku 2006. Jiří Kunert získal toto ocenění již podruhé, poprvé zvítězil v roce 2008. V čele UniCredit Bank a jejích předchůdců stojí již bezmála sedmadvacet let. UniCredit Bank zabodovala i v kategorii Banka roku a Banka bez bariér a odnáší si za obě kategorie druhá místa.

„Bankovnictví i naše banka se neustále mění, podmínky a konkurence na trhu jsou stále těžší. Mě ale baví vymýšlet, jak se se změnami srovnat a převést je do kvalitních služeb pro naše klienty. Ocenění Bankéř roku od mých kolegů z finančního sektoru je velikou poctou. A důkazem kvality práce nejen mé, ale celé UniCredit Bank,“ říká Jiří Kunert, předseda představenstva a generální ředitel UniCredit Bank.

Jiří Kunert se v bankovním sektoru pohybuje již téměř čtyřicet let. Po studiu oboru finance a úvěr na VŠE zahájil svou profesionální kariéru v Československé obchodní bance, kde pracoval v letech 1976 až 1982. Do roku 1986 působil v londýnské pobočce Živnobanky a po roce a půl, kdy radil federálnímu ministerstvu financí, se do Živnobanky opět vrátil na post vrchního ředitele. S krátkou přestávkou, kdy pracoval pro italský UniCredit na Slovensku, ji pak řídil až do fúze s HVB v roce 2007. Generálním ředitelem Jiří Kunert zůstal i v nově vzniklé bance pod názvem UniCredit Bank, kterou úspěšně dovedl mezi čtveřici největších tuzemských bank. Kromě toho je spoluzakladatelem a členem prezidia České bankovní asociace.

Více než 70 odborníků z finančního sektoru zvolilo UniCredit Bank jako druhou nejlepší Banku roku v soutěži Fincentrum Banka roku 2015. Svůj proklientský přístup prokázala i v kategorii Banka bez bariér a dosáhla také na druhou příčku.

UniCredit Bank je dynamickou univerzální bankou s plnou produktovou nabídkou pro občany i firemní klienty. Důraz klade na osobní komunikaci s klientem a neustálé produktové i technologické inovace. Jako první v Česku například představila přihlašování do mobilního bankovnictví otiskem prstu, nedávno představila refinancování hypoték online v rámci úspěšného konceptu bankovního eshopu.  UniCredit Bank patří mezi přední finanční instituce se silnou pozicí nejenom v retailovém, ale také v korporátním i privátním bankovnictví.  V posledních třech letech byla rozšířena o slovenskou UniCredit Bank i o leasingovou a factoringovou divizi. Patří mezi systematicky důležité banky pro tuzemskou ekonomiku.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3