INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Augustin FOTOPo čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.

Ve svých 26 letech se Jakub Augustín stává šéfem segmentu big data pro celou Českou republiku v Adastře, přední mezinárodní konzultační společnosti českého původu. V následujících letech chce například pomoci firmám oprostit se od neefektivních marketingových „kobercových náletů“, kdy tisícům klientů posílají nabídky naslepo.Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.

Jeho cílem v rámci nové pozice Big Data Competency Leader je především podpořit využitelnost analýzy velkých dat v praxi v rámci konkrétních projektů a procesů firem. Vzniku nového oddělení nahrává také fakt, že dle odhadů se právě letos tuzemské firmy budou odhodlávat k větším big data projektům. A to i díky levnějším technologiím. „Právě tento rok očekávám, že nesmělé seznamování firem s big daty skončí a management přejde od slov k velkým činům s velkými daty,“ predikuje Augustín.

 Jakub Augustín

V Adastře působí od roku 2011, kdy nastoupil na pozici konzultanta v divizi banking. Zhruba od roku 2013 postupně začal budovat novou Big Data kompetenci, jíž je v současnosti lídrem. Má rozsáhlé zkušenosti s datově orientovanými projekty pro významné klienty z bankovního sektoru v oblastech Data Warehousing, Master Data Management, datová migrace a Data Governance. V rámci kompletního redesignu datového skladu působil také jako konzultant u klienta v Rusku.

Jakub Augustín také publikuje články z oblasti Big Dat v odborných periodikách a on-line médiích a pravidelně se účastní tematických workshopů s klienty, kde radí, jak například desetinásobně zvýšit potenciál obchodní nabídky s pomocí dat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O Adastře

 

Adastra se specializuje na oblast tzv. Information Managementu. Pomáhá organizacím naplňovat strategie a dělat klíčová rozhodnutí postavená na reálných datech. Projekty má ve 32 zemích světa, které zajištuje na 11 kanceláří v Kanadě, USA, Německu, Británii, Bulharsku, Rusku a samozřejmě v Česku, odkud pocházejí její majitelé.

 

Skupina Adastra ročně dosahuje více než dvoumiliardového obratu. Mezi její klienty patří například Komerční banka, GE Money Bank, ČSOB, Tesco, ČEZ, Ikea, ČSÚ, ŠKODA Auto, Volkswagen a telekomunikační společnosti, včetně O2, Vodafone a T-Mobile.

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3