INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Daniel SturmDaniel Šturm opouští po necelých dvou letech pozici šéfa marketingu společnosti Home Credit, kde měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů.

Šturm je podepsaný pod novým komunikačním konceptem pro Tesco finanční služby nebo Japonskou půjčkou – nejbezpečnější půjčkou na trhu, která u veřejnosti zabodovala i díky neotřelému a nezaměnitelnému vizuálnímu zpracování. V produktové oblasti dohlížel také nad vznikem O2 Extra karty.
Šturm byl hlavním konzultantem pro jeden z nejvýraznějších společných projektů Home Creditu a inkubátoru Creative Dock: peer to peer platformu Zonky, která umožňuje půjčky mezi běžnými lidmi. Mezi posledními projekty, na kterých pracoval, byl velký repositioning společnosti Home Credit, jehož spuštění je plánováno na letošní rok.
Před svým působením v Home Creditu Šturm například řídil marketing České spořitelny a TV Nova a pracoval také pro společnosti Stratosféra, Inzertmedia, Sanoma Magazines či Regie Radio Music.
Šturm v Home Credit končí k poslednímu březnu a nemíří na žádnou konkrétní pozici: „Práce v Home Credit pro mě byla po mnoha letech práce ve velké bance velmi osvěžující. Na jedné straně jsem se mohl soustředit na core byznys společnosti, na druhé straně jsem se podílel na vývoji inovačních finančních produktů a jejich uvádění na trh – skvělá kombinace. Cítím ale, že je čas posunout se zase dál a hledám nové příležitosti,“ uzavírá Šturm.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3