INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Katerina MaierVIVmail.cz, přední specialista na behaviorální e-mail marketing, rozšířil svůj tým o Kateřinu Maier Krajčovou, která do firmy nastoupila na pozici marketingové manažerky. Jejím úkolem bude v prvé řadě budování značky VIVmail.cz, edukace trhu o možnostech moderních nástrojů pro personalizovaný e-mailing a spolupráce s agenturami. Vzhledem ke svému právnímu vzdělání a praxi bude zároveň zastávat post firemní právničky. V rámci této role bude mít na starosti nastavování a dodržování interních pravidel, revize obchodních smluv či odborný dohled nad personálními daty.

Kateřina Maier Krajčová absolvovala právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Studium ukončila v roce 2007 a získala magisterský titul. Po dobu studia pracovala ve společnosti SAP jako asistentka marketingu. V letech 2007 – 2009 získávala zkušenosti na marketingové pozici ve společnosti CRS, kde řídila projekty, kampaně a organizovala eventy pro velké zákazníky. Od ukončení studia do roku 2014 se věnovala převážně právní praxi. V roce 2014 – 2015 pracovala jako firemní právnička a zároveň jako account manager v agentuře Dark Side. Zde měla na starosti online kampaně, online i offline marketingové projekty pro korporátní zákazníky, jako například Mountfield, Danone, Janssen-Cilag nebo Centrum Chodov. Rok před nástupem do VIVmail.cz zastávala pozici Head of Client Services v digitální agentuře Digital Native Agency, kde se věnovala například klientům Komerční banka, Hills, Podravka, Joyful Craftsmen a Café Coffee Day.

„I když je VIVmail.cz relativně mladá společnost, dosáhla na českém trhu skvělých výsledků a má skutečně velký potenciál růstu. Ráda bych pozvedla povědomí o této společnosti, jejích produktech a službách a také o tom, jak může formou e-mail marketingu pomoci svým klientům s růstem jejich obchodu. Dvojrole marketing manager – firemní právník je pro mě zajímavou příležitostí a velkou výzvou“, uvedla Kateřina Maier Krajčová.

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference - jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace.

Více informací na www.vivmail.cz.

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3