INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto VránaV těchto dnech se novou posilou start-upu LidskáSíla.cz, zaměřeného na propojení dam na úklid s domácnostmi, stal Jiří Vrána (28). Jako brand manager bude mít na starosti marketingovou a obchodní strategii značky.

Jiří Vrána dosud působil 2 roky jako Online Marketing Manager ve společnosti Spilka s.r.o., která je výhradním distributorem kosmetiky Payot Laboratories pro český a slovenský trh. Připravoval zde marketingové strategie a kampaně a věnoval se i správě sociálních médií, spolupráci s bloggery či péči o značku. Od roku 2011 se také věnuje provozování několika internetových obchodů a tvorbě webů a e-shopů. Studoval obchodní akademii v Karlových Varech(SŠ). Pochází z Karlových Varů. Mezi jeho koníčky patří dobré jídlo, vaření, cestování, plavání.

„Stále se rozrůstáme a do budoucna plánujeme rozšíření našeho portfolia služeb i vstup do dalších měst. Jirka nám pomůže s komunikací naší značky i s přípravou nové strategie komunikace se zákazníkem, monitoringem trhu, plánováním prodejů i eventů,“ vysvětluje zakladatel a ředitel LidskáSíla.cz Robert Vojáček a dodává, že za první rok své existence start-up má více než 2000 pravidelných zákazníků, o které se stará zhruba dvě stovky dam na úklid.

„I s Jirkovou pomocí chceme také změnit vnímání úklidů domácnosti jako podřadné práce a zároveň služby jen pro bohaté. Nabízíme férovou cenu oběma stranám,“ uvádí Vojáček.

Jiří Vrána se rozhodl pro LidskáSíla.cz z důvodu kvalitního pracovního zázemí, know-how vázaného na mladé a perspektivní odborníky, kteří společně chtějí vytvořit novou platformu důvěry na trhu. Například zakladatel Robert Vojáček má zkušenosti jako manažer pro růst z populárního start-upu zaměřeného na propojení taxikářů s lidmi Liftago.

„Být na pozici brand manažera ve start-upu LidskáSíla.cz pro mě znamená velkou výzvu a péče o marketingovou a obchodní strategii značky bude mým prvořadým úkolem na cestě ke kontinuálnímu růstu firmy,“ uvedl Jiří Vrána, nový brand manager LidskáSíla.cz.

V současné době Lidská Síla nabízí úklid domácností v Praze, Brně a Plzni. Na prvním místě je pro mladou firmu nejen profesionálně odvedená práce, ale i přístup k zaměstnancům a s tím související kvalitní ohodnocení dam na úklid.

O LidskéSíle.cz 

LidskáSíla.cz je český online startup, v jehož čele jsou zakladatelé Robert Vojáček (působil v Liftago) s  Michaelou Somolovou a Šimon Podlipský. Tato platforma důvěry se zatím orientuje na úklid domácností, ale v budoucnu se chce zaměřit na poskytování dalších služeb v domácnosti, například péči o seniory. Objednat si domácí hospodyni lze na pár kliknutí. Dámy na úklid jsou školené a dobře placené. Aktuálně firma zaměřená na propojení dam na úklid se zákazníky roste a nabírá nové pracovníky. Do dvou let chce startup zaštiťovat až 2000 důvěryhodných profesionálů ve službách po celé ČR. Více informací na: https://lidskasila.cz.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3