INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Luděk Steklý_mezi_10_TOP_manažery_za_rok_2016Luděk Steklý, generální ředitel chudeřické AGC Automotive Czech patří mezi 10 nejlepších manažerů v České republice za rok 2016. Zároveň se stal nejlepším manažerem v odvětví Výroby a zpracování skla a keramiky. Ocenění získal v soutěži Manažer roku, kterou už do roku 1993 pořádá svaz průmyslu, Česká manažerská asociace a zaměstnavatelé. Do soutěže se přihlásilo 71 manažerů ze všech průmyslových odvětví.

Generální ředitel AGC Automotive Czech Luděk Steklý: "Dostat se mezi desítku nejlepších manažerů u nás a být na nejvyšším stupínku v našem odvětví pro mě v první řadě znamená to, že naše firma a zaměstnanci si stojíme velmi dobře. Díky tomu, že umíme táhnout za jeden provaz, jsme se postupně vypracovali mezi největší výrobce automobilových skel na kontinentě. Cítím radost, ale zároveň to beru i jako velkou zodpovědnost do budoucna."

Luděk Steklý byl zároveň vyhlášen nejlepším manažerem v odvětvívýroby a zpracování skla a keramiky."Ocenění samozřejmě patří celému chudeřickému závodu. Moc dobře vím, že bez šikovných spolupracovníků ani ten nejgeniálnější manažer mnoho nezmůže,"dodal Luděk Steklý.

Luděk Steklý působí v AGC od roku 1997, do níž nastoupil po skončení studia na VŠCHT. Ve sklárně nejprve pracoval jako technolog, později jako vedoucí v provozu FLOAT. Mezi lety 2002 až 2005 byl na misi v Rusku, kde rozjížděl a řídil závod na výrobu plochého skla, zrcadel a coatingu. Po návratu až do roku 2008 byl ředitelem řetenického závodu AGC Flat Glass Czech. Mezi lety 2008 až 2015 pak zastával pozici ředitele závodu AGC Automotive Bílina a později výrobního ředitele AGC Automotive Czech v Chudeřicích. Od 1. června roku 2016 je generálním ředitelem této společnosti.

Během jeho působení na nejvyšších manažerských pozicích vAGC Automotive Czech významně stoupl objem výroby i tržby. Závod získal řadu nových zakázek a jeho skly je kompletně osazeno každé šesté auto v Evropě. Luděk Steklý se významně zasadil o zavedení řady inovací, a to nejen technologických.

AGC Automotive Czech v Chudeřicích je největším závodem na výrobu autoskel skupiny AGC a jedním z největších a nejkomplexnějších v Evropě. Zaměstnává na 2700 lidí. Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. Do tří let se chce dvojka na trhu stát největším výrobcem autoskel v Evropě.

Skupina AGC dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, jako jsou jednotlivé značky koncernů Volkswagen, Mercedes, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3