INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Charles-Pierre_Serain_-_01Novým výkonným ředitelem pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky byl od 1. září 2011 jmenován Charles-Pierre Serain. Charles-Pierre Serain bude mít dvě zástupkyně. Pozici nové zástupkyně výkonného ředitele, která povede nově vzniklý útvar Komunikace, bude od 1. října zastávat Kateřina Šušáková. Nový útvar Komunikace bude zastřešovat externí komunikaci, marketingovou komunikaci, interní komunikaci a regionální komunikaci včetně sponzoringu. Monika Truchliková bude nadále v pozici zástupkyně výkonného ředitele zodpovídat za Marketing a Business Development.

Charles-Pierre Serain nastoupil do skupiny Société Générale v roce 2007, kde působil na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen. V pozici výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development KB nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti ESSOX v České republice, která je součástí Skupiny Komerční banky.

Kateřina Šušáková nastoupila do Komerční banky v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let svoji vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru Ministerstva privatizace.

Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development již od 1. listopadu 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE