INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Charles-Pierre_Serain_-_01Novým výkonným ředitelem pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky byl od 1. září 2011 jmenován Charles-Pierre Serain. Charles-Pierre Serain bude mít dvě zástupkyně. Pozici nové zástupkyně výkonného ředitele, která povede nově vzniklý útvar Komunikace, bude od 1. října zastávat Kateřina Šušáková. Nový útvar Komunikace bude zastřešovat externí komunikaci, marketingovou komunikaci, interní komunikaci a regionální komunikaci včetně sponzoringu. Monika Truchliková bude nadále v pozici zástupkyně výkonného ředitele zodpovídat za Marketing a Business Development.

Charles-Pierre Serain nastoupil do skupiny Société Générale v roce 2007, kde působil na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen. V pozici výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development KB nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti ESSOX v České republice, která je součástí Skupiny Komerční banky.

Kateřina Šušáková nastoupila do Komerční banky v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let svoji vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru Ministerstva privatizace.

Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development již od 1. listopadu 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3