INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mars CzechDaniela Hlaváčková, marketingová ředitelka segmentu cukrovinek a žvýkaček společnosti Mars ve střední Evropě, se na svou pozici vrací po patnácti měsíční pauze. Po dobu její druhé mateřské dovolené ji zastupovala Marta Gil. Jakožto jedna z šesti žen v leadership týmu je Daniela příkladem toho, že Marsu záleží na diverzitě a podporuje také work & life balance. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní evropské soutěži Great Place To Work®.

Daniela je jedním z mnoha příkladů, jak společnost Mars dlouhodobě podporuje zaměstnance v osobním rozvoji a vytváří jim možnosti růstu až na pozice v top managementu. Svoji kariéru v Marsu zahájila Daniela Hlaváčková již v roce 2006, kdy ještě v průběhu svých studií nastoupila do společnosti jakožto asistentka marketingu pro značku Uncle Ben‘s. Poté ji čekal posun na pozici Brand Managera v segmentu čokolády, kde zodpovídala mimo jiné za největší značky Snickers a Twix. Po dvou letech získala v roce 2010 na starosti celé portfolio čokoládových výrobků Mars v Česku i na Slovensku. Po spojení Marsu se společností Wrigley se pod záštitu Wrigley přesunula i Daniela na pozici Group Brand Managera. K tomu dostala příležitost rozšířit své pracovní zkušenosti ve Velké Británii, kam se v roce 2012 přestěhovala a zapojila se do nového projektu. Po uplynutí celého roku se rozhodla v Británii zůstat a zároveň se vrátit do oblasti marketingu. Z pozice Strategy Managera v segmentu žvýkaček tak mohla propojit své dosavadní zkušenosti s plánováním nových aktivit. Když byla povýšena na Marketing Managera cukrovinek pro Velkou Británii a zároveň vedla značku Skittles v Evropě, bylo jasné, že se její pobyt v Británii opět prodlouží.

V roce 2014 se rozhodla vrátit zpět do Prahy, kde nastoupila na svoji první mateřskou dovolenou. Když se po roce rozhodla, že nastal správný čas vrátit se do práce, dostala od Marsu příležitost stát se Marketingovou ředitelkou pro Wrigley Česko & Slovensko, od podzimu 2015 tedy zodpovídala za celé portfolio cukrovinek (žvýkačky, čokolády a ostatní sladkosti). Na začátku roku 2016 došlo k velkému sloučení 6 jednotek a 3 trhů a Daniela se tak posunula do role Marketing Directora pro segment cukrovinek a žvýkaček ve střední Evropě, kam spadají trhy Česka, Slovenska, Maďarska a Rumunska. Na jaře 2017 odešla podruhé na mateřskou dovolenou a nyní se do Marsu vrací na stejnou pozici.

Daniela je skvělým důkazem toho, že je možné při pomoci ze strany zaměstnavatele založit rodinu a zároveň budovat úspěšnou kariéru. „Díky Marsu jsem si nikdy nemusela vybírat mezi rodinou a prací. Zde mám tu možnost mít obojí zároveň a naplno. Nerada bych hledala kompromisy v tom, která z těchto cest by mě více naplňovala a Mars mi tímto dává příležitost vybalancovat kariéru a vychovávat přitom dvě úžasné dcery. Svoji pracovní dobu si můžu přizpůsobovat svým potřebám a k tomu mívám volné pátky, takže si mateřství užívám naplno.“

Společnost Mars, která je stále rodinnou firmou, loni oslavila 25 let na českém, slovenském i maďarském trhu. Loajalitu svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, oceňuje rozšiřováním a naplňováním pracovního potenciálu každého z nich. „Mars mi neustále dává úžasné příležitosti k růstu a rozvoji, a zároveň možnost získat cenné zkušenosti z rozdílných segmentů, trhů i funkcí. Jsem pyšná na to, že jsem jedním ze spolupracovníků této společnosti. Neustávající osobní rozvoj je pro mě důležitým hnacím motorem a udržuje mně zde zapojenou do každodenních činností”, uvádí Daniela při ohlédnutím se za svou dosavadní kariérní drahou.

Její inspirující cesta z asistentské pozice až mezi členy CE leadership týmu poukazuje na fakt, že si Mars ocenění Great Place To Work jednoznačně zaslouží a může být zároveň motivací pro nováčky na pracovním trhu při rozhodování se v jejich prvních kariérních krocích.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3