INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

GW obchodni 7 kopieLogistická společnost Gebrüder Weiss posiluje a rozšiřuje svůj marketingový tým v České republice. Jan Kodada, dosavadní obchodní ředitel, je nově zodpovědný za rozvoj a řízení marketingového oddělení. Roste nejen poptávka po dopravních službách, ale i po komplexních logistických službách. „Mojí ambicí je posunout český Gebrüder Weiss blíže zákazníkům a zvýšit podíl logistických služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ prozrazuje Jan Kodada.

Jan Kodada se v oboru logistiky pohybuje více než 20 let. Během své profesní kariéry působil ve společnostech MTC a Lagermax. Od roku 2008 je věrný společnosti Gebrüder Weiss, kde postupně zastával funkci obchodního ředitele pro oblast Čechy a od 2012 také prokuristy. Nyní se k jeho kompetencím přidává ještě management marketingového týmu a taktéž zodpovědnost pro oblast Moravy. Je absolventem magisterského a následně doktorského studia na Fakultě dopravní na ČVUT.

Být více vidět

Jedním z hlavních cílů Jana Kodady je být více vidět. „Díky skvělé firemní kultuře, vzdělávacím procesům nebo internímu kariérnímu řádu, disponujeme jedinečným know-how v oblasti logistiky a poskytování komplexních přepravních služeb. Rád bych, aby česká pobočka Gebrüder Weiss byla vnímána jako subjekt, který je prvotřídním odborníkem, špičkovým expertem v oboru a postupně se stala první volbou pro české zákazníky. Naší metou je stát se etalonem přepravních a logistických služeb, chceme být tím, s kým se ostatní chtějí srovnávat. Jak v inovacích, tak poskytovaných službách,“ říká Kodada. Doplňuje, že již nyní se ke kmenovým zákazníkům Gebrüder Weiss řadí významné firmy z oblasti automobilového, chemického nebo strojírenského průmyslu, stejně jako z oblasti hi-tech a e-commerce. Gebrüder Weiss jim poskytuje nejenom kompletní servis v podobě přepravních a logistických služeb, ale také speciální řešení pro mimořádně citlivé zboží.

Letos navíc zaznamenala česká pobočka Gebrüder Weiss významný milník v podobě zprovoznění moderní logistické pobočky v parku LiNK v Hradci Králové. Terminál o rozloze přibližně 2 000 metrů čtverečních poskytuje více jak dvojnásobnou plochu pro překládku přepravovaného zboží. Zaměstnanci se zároveň mohli těšit na nové kancelářské prostory na 160 metrech čtverečních.

O společnosti:

Firma Gebrüder Weiss zaměstnává více než 7 100 zaměstnanců ve 150 vlastních pobočkách a patří k předním přepravcům a logistickým firmám v Evropě. Zastřešen společností Gebrüder Weiss Holding AG se sídlem v rakouském Lauterachu sdružuje tento podnik kromě svých hlavních obchodních divizí, jimiž jsou pozemní přeprava, letecká a námořní přeprava a logistika, též řadu vysoce specializovaných oborových řešení a dceřiných společností – mj. logistické poradenství x|vise, tectraxx (oborový specialista pro high-tech firmy), dicall (komunikační řešení, průzkum trhu, školení), Rail Cargo (železniční přeprava) a balíkovou službu Gebrüder Weiss Paketdienst, spolupodílník rakouské společnosti DPD. Toto propojení umožňuje koncernu reagovat rychle a flexibilně na požadavky zákazníků. Zásluhou velkého množství ekologických, ekonomických a sociálních opatření je tento rodinný podnik s historií v oblasti přepravy dlouhou více než 500 let považován i dnes za průkopníka v otázce udržitelného hospodaření.
V České republice společnost Gebrüder Weiss zaměstnává 367 zaměstnanců. Poskytuje tuzemské a mezinárodní pozemní přepravy, leteckou a námořní přepravu, skladovou logistiku a komplexní logistická řešení šitá na míru.

(tz)

Kontakt

Slovo ke dni

  • Na Svatého Martina jen českou husičku

    K nejoblíbenějším svátkům se u nás zařadil den se čtyřmi jedničkami 11. 11., tedy jedenáctý listopad na Svatého Martina. Patron lidí laskavých, soucitných, s otevřeným srdcem a peněženkou, vyžaduje zvláštní sváteční jídlo. A tím je samozřejmě husa se zelím, knedlíkem zapíjená svatomartinským vínem. Češi by měli vědět, že udělají nejlépe, když si předem objednají drůbež u domácího chovatele, protože jen tak dostanou tu nejvyšší kvalitu. Ve velkých obchodech si mohou koupit mražený produkt, avšak ten už zdaleka není tak chutný. Jde o jakýsi „brojler“ ze zahraniční produkce, který navíc vyžaduje delší přípravu. A kupující by si měli dát pozor na tzv. „husokachnu“, protože s husou nemá nic společného. Jde o kachnu pižmovou, případně kříženou z kachnou pekingskou. Tak dobrou chuť!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE