INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

GW obchodni 7 kopieLogistická společnost Gebrüder Weiss posiluje a rozšiřuje svůj marketingový tým v České republice. Jan Kodada, dosavadní obchodní ředitel, je nově zodpovědný za rozvoj a řízení marketingového oddělení. Roste nejen poptávka po dopravních službách, ale i po komplexních logistických službách. „Mojí ambicí je posunout český Gebrüder Weiss blíže zákazníkům a zvýšit podíl logistických služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ prozrazuje Jan Kodada.

Jan Kodada se v oboru logistiky pohybuje více než 20 let. Během své profesní kariéry působil ve společnostech MTC a Lagermax. Od roku 2008 je věrný společnosti Gebrüder Weiss, kde postupně zastával funkci obchodního ředitele pro oblast Čechy a od 2012 také prokuristy. Nyní se k jeho kompetencím přidává ještě management marketingového týmu a taktéž zodpovědnost pro oblast Moravy. Je absolventem magisterského a následně doktorského studia na Fakultě dopravní na ČVUT.

Být více vidět

Jedním z hlavních cílů Jana Kodady je být více vidět. „Díky skvělé firemní kultuře, vzdělávacím procesům nebo internímu kariérnímu řádu, disponujeme jedinečným know-how v oblasti logistiky a poskytování komplexních přepravních služeb. Rád bych, aby česká pobočka Gebrüder Weiss byla vnímána jako subjekt, který je prvotřídním odborníkem, špičkovým expertem v oboru a postupně se stala první volbou pro české zákazníky. Naší metou je stát se etalonem přepravních a logistických služeb, chceme být tím, s kým se ostatní chtějí srovnávat. Jak v inovacích, tak poskytovaných službách,“ říká Kodada. Doplňuje, že již nyní se ke kmenovým zákazníkům Gebrüder Weiss řadí významné firmy z oblasti automobilového, chemického nebo strojírenského průmyslu, stejně jako z oblasti hi-tech a e-commerce. Gebrüder Weiss jim poskytuje nejenom kompletní servis v podobě přepravních a logistických služeb, ale také speciální řešení pro mimořádně citlivé zboží.

Letos navíc zaznamenala česká pobočka Gebrüder Weiss významný milník v podobě zprovoznění moderní logistické pobočky v parku LiNK v Hradci Králové. Terminál o rozloze přibližně 2 000 metrů čtverečních poskytuje více jak dvojnásobnou plochu pro překládku přepravovaného zboží. Zaměstnanci se zároveň mohli těšit na nové kancelářské prostory na 160 metrech čtverečních.

O společnosti:

Firma Gebrüder Weiss zaměstnává více než 7 100 zaměstnanců ve 150 vlastních pobočkách a patří k předním přepravcům a logistickým firmám v Evropě. Zastřešen společností Gebrüder Weiss Holding AG se sídlem v rakouském Lauterachu sdružuje tento podnik kromě svých hlavních obchodních divizí, jimiž jsou pozemní přeprava, letecká a námořní přeprava a logistika, též řadu vysoce specializovaných oborových řešení a dceřiných společností – mj. logistické poradenství x|vise, tectraxx (oborový specialista pro high-tech firmy), dicall (komunikační řešení, průzkum trhu, školení), Rail Cargo (železniční přeprava) a balíkovou službu Gebrüder Weiss Paketdienst, spolupodílník rakouské společnosti DPD. Toto propojení umožňuje koncernu reagovat rychle a flexibilně na požadavky zákazníků. Zásluhou velkého množství ekologických, ekonomických a sociálních opatření je tento rodinný podnik s historií v oblasti přepravy dlouhou více než 500 let považován i dnes za průkopníka v otázce udržitelného hospodaření.
V České republice společnost Gebrüder Weiss zaměstnává 367 zaměstnanců. Poskytuje tuzemské a mezinárodní pozemní přepravy, leteckou a námořní přepravu, skladovou logistiku a komplexní logistická řešení šitá na míru.

(tz)

Kontakt

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE