INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Daniel Mares COO PACKETANa pozici Group COO skupiny Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí v Evropě, přichází Daniel Mareš. Vedle zodpovědnosti za celkové hospodářské výsledky firem skupiny Packeta bude jeho hlavním úkolem pomoci s dalším rozvojem služeb v ČR, tak v celé Evropě i při další zahraniční expanzi skupiny. Před příchodem do Packety pracoval Daniel Mareš více než 18 let pro DPDgroup, největšího balíkového operátora v Evropě, z toho 12 let na pozici generálního ředitele a jednatele DPD v České republice a regionálního ředitele pro střední a východní Evropu. Poslední 3 roky zastával roli ve vedení DPDgroup v Paříži.

„Daniel je pro náš tým mimořádně cennou posilou. V regionu střední a východní Evropy patří bezesporu mezi top experty na balíkovou logistiku. Nepochybuji o tom, že nám jeho obrovské zkušenosti pomohou naplnit náš cíl být do tří let logistickou platformou pro celý svět,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

„Jsem nadšený z možnosti pracovat pro Zásilkovnu a celou skupinu Packeta a vést její úspěšný tým. Hluboce věřím v obchodní koncept Zásilkovny a doufám, že svými zkušenostmi přispěji k jeho dalšímu rozvoji a raketově rychlému růstu. Těším se také na to, že se budu moci získat zkušenosti v nové oblasti balíkové logistiky,“ doplňuje nový provozní ředitel Packety Daniel Mareš.

Daniel Mareš (46) absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Během své kariéry zastával významné manažerské pozice v předních evropských logistických společnostech. Během dvanácti let jeho působení na pozici generálního ředitele a jednatele DPD CZ vyrostla firma více než desetinásobně, úspěšně vstoupila na trh B2C a na českém trhu představila řadu unikátních novinek.

Daniel Mareš doplní ve vedení skupiny Packeta Simonu Kijonkovou, která firmu před devíti lety založila a stále stojí v čele holdingu Packeta na pozici CEO.

Skupina Packeta, kam spadá Zásilkovna a dalších devět evropských firem, měla v loňském roce obrat 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. Hlavním motorem růstu jsou nové projekty a inovace. V současné době pracuje projektový a IT tým na desítkách nových projektů. Zmínit lze například doručování do kufru, projekty v oblasti plateb, P2P doručení nebo prohlubování spolupráce s technologickými společnostmi Liftago nebo Twisto.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3