INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

peugeot road safety 1Málokdo si dnes dokáže představit život bez auta. Mnoho domácností si dokonce ani s jediným autem nevystačí a vlastní dvě i více vozidel. Motorismus s sebou ale kromě praktičnosti, pohodlí a svobody nese i negativní aspekty jako znečištění životního prostředí a dopravní nehody. Výrobci automobilů jsou si těchto negativ vědomi a snaží se proti nim bojovat. Názorným příkladem je značka Peugeot.

Pro tuto francouzskou automobilku je ochrana životního prostředí hlavní prioritou, stejně jako maximální environmentální odpovědnost spojená s výrobou, prodejem a provozem automobilů. Také proto se tato značka usilovně věnuje vývoji elektrifikovaných vozidel. Dnes již 70 % modelů značky Peugeot nabízí alternativu v podobě elektrického či plug-in hybridního pohonu, do roku 2025 tento podíl dosáhne 100 %. Kromě toho ale značka Peugeot rozvíjí mnoho dalších aktivit s cílem snížit svou uhlíkovou stopu. Investuje miliardy do vývoje nových ekologických technologií, při výrobě používá ve velké míře recyklované a recyklovatelné materiály, stará se o ekologickou likvidaci vozů a jejich komponentů, které už dosloužily, a také sází stromy. Před více než desetiletím založila v Amazonii obří centrum, jehož cílem je zalesňování krajiny. Díky Peugeotu tak byly v samotném srdci deštného pralesa vysázeny miliony nových stromů.

 

Ani druhý negativní aspekt, nehodovost, nezůstává automobilkou opomíjen. Před několika dny značka Peugeot v České republice oznámila rozšíření partnerství s Autoklubem ČR. Tyto dvě společnosti spolupracují už mnoho let, a to hlavně na projektech Autoklub Peugeot Rally Talent, jehož úkolem je hledat závodnické talenty, a Peugeot Rally Cup pomáhající mladým nadějným jezdcům v závodní kariéře. Peugeot ale míří dál, a kromě spolupráce v oblasti motoristického sportu a podpory mládeže se nyní stává partnerem Autoklubu ČR v oblasti zvyšování bezpečnosti na silnicích a prevence dopravních nehod. Peugeot se tak stal strategickým partnerem projektu Road Safety Autoklubu ČR.

peugeot road safety 2

„Bezpečnost silničního provozu je stejně jako ekologie v současné době velmi aktuálním tématem. Na svých cestách vnímám jednak neustále sílící provoz, který často překračuje únosnou kapacitu infrastruktury, tak i stále komplikovanější problematiku parkování. Přestože se u našich vozů rapidně zvyšuje počet a úroveň bezpečnostních prvků a snažíme se poskytovat celou řadu asistenčních systémů už od základních úrovní výbavy, stále dochází k často zbytečným nehodám. Dlouho se zabýváme tím, jak těmto nehodám účelně předcházet, a právě proto jsme se spojili s partnerem k tomu nejpovolanějším – Autoklubem České republiky,“ vysvětlil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR

Partnerství značky Peugeot spočívá v tom, že Autoklubu poskytne automobil Peugeot 3008. Samozřejmě plug-in hybrid, protože ekologii má stále na paměti. Dále bude Autoklub používat různé modely značky Peugeot pro natáčení výukových a naučných videí, demonstrování funkce asistenčních systémů při přednáškách a školeních pro účastníky různých věkových kategorií a profesí apod.

„Jsem rád, že rozvíjíme naši úspěšnou spolupráci a Peugeot se bude podílet na našich aktivitách v oblasti zvyšování bezpečnosti silničního provozu. Dohodli jsme se na konkrétní participaci u jednotlivých projektů, například natáčení výukových videí pro řidiče, zajištění vzdělávacích akcí a podobně. Peugeot bude s námi spolupracovat také v oblasti aktivit pro handicapované motoristy. Opravdu vítám, že získáváme tak renomovaného a zkušeného partnera,“ uvedl Jan Šťovíček, prezident Autoklubu ČR.

 

(placená prezentace)

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3