INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

EON logoEGA s webovkou a globusem 02Do letošního ročníku národního kola soutěže E.ON Energy Globe Award ČR bylo letos přihlášeno 217 ekologicky zaměřených projektů. Z nich pak mezinárodní porota vybrala trojici nejzajímavějších v kategorii Firma, Obec, Mládež a Kutil, které budou soutěžit kromě prvenství ve své kategorii rovněž o celkové vítězství v soutěži. Letošní novinkouje vedle nového uspořádání kategorií a možnosti přihlásit i nezrealizované nápady také vyhlášení nejsympatičtějšího projektu z 12 nominovaných, a to pomocí SMS či internetového hlasování na webových stránkách www.energyglobe.cz.

Svůj hlas mohou zájemci odevzdat jednomu z projektů v době od 1. srpna do konce září 2013.

bmw i3Projekt s největším počtem hlasů pak získá od generálního partnera soutěže – BMW Group Česká republika tříletou zápůjčku elektromobilu BMW i3 spolu s domácí dobíjecí stanicí BMW Wallbox. Pro šťastné hlasující jsou pak připraveny ceny v podobě elektrokola či unikátní úsporné pračky gorenje powered by E.ON.

A o jaký koncept elektromobilu se v případě BMW i3 jedná? Jde o zcela nový a ojedinělý projekt vycházející z koncepce lehké konstrukce z kompozičních materiálů, která zajistí energetickou efektivnost. Při výrobě elektromobilu BMW i3 je využívána elektrická energie získávaná 100 % z obnovitelných zdrojů a u celého projektu byly již v ranné fázi konstrukce definovány závazné ekologické cíle týkající se nákupu, vývoje, výroby a prodeje. Řada inovativních opatření v procesech vývoje, výroby a recyklace včetně začlenění řešení do dodavatelské sítě BMW stanovila nová měřítka v oblasti trvalé udržitelnosti. Elektromobil BMW i3 disponuje minimálně o třetinu nižším ukazatelem potenciálu pro globální oteplování (CO2e) než podobný velmi úsporný vůz se spalovacím motorem.

Celkový vítěz, vítěz nejsympatičtějšího projektu a jednotliví vítězové kategorií budou známi v rámci slavnostního vyhlášení nejsympatičtějšího a celkového vítěze „ekologického oskara“, jenž bude odvysíláno 19. října 2013 od 22:00 na ČT1. Vedle finanční odměny 300.000 Kč pro celkového vítěze a již zmíněného BMW i3 pro vítěze nejsympatičtějšího projektu, čekají zajímavé ceny od partnerů soutěže také na vítězné projekty v jednotlivých kategoriích. Jsou to například tepelná čerpadla či závěsné kondenzační kotle od společnosti Vaillant Group Czech s. r. o., unikátní energeticky úsporné pračky od společnosti Gorejne spol. s r.o. a jiné zajímavé ceny od dalších partnerů. Vítězové letošního ročníku E.ON Energy Globe Award ČR se tedy mají na co těšit.

(ny)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3