INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Téměř půl milionu korun dostala v loňském roce obecně prospěšná společnost Spolu dětem na projekt Dejme šanci dětem pro děti z dětských domovů a v pěstounské péči od obchodního řetězce BILLA. Peníze jsou určeny především na rozvoj jejich vzdělání a talentu. Aktivity, které děti chtějí podpořit, si přitom vybírají samy. Pokrývají nejrůznější kroužky či kurzy, speciální školní pomůcky až po úhradu přihlášky na vysokou školu. Organizaci Spolu dětem podporuje BILLA již od roku 2009.

V projektu obecně prospěšné společnosti Spolu dětem jsou finanční prostředky použity na konkrétní dětská přání a každý příspěvek je tedy také velice transparentní,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice. „To je něco, co přesně vyhovuje našim představám o pomoci znevýhodněným dětem,“ dodává Szczypka. BILLA ve spolupráci s touto společností pravidelně organizuje například také výtvarné soutěže na motivy, které pak využívá ve svých reklamních a marketingových aktivitách, či pomáhá v dalším projektu, nazvaném Bav se a pomáhej, kterého se také aktivně účastní zaměstnanci řetězce.

Finanční příspěvek BILLY na charitativní počin Dejme šanci dětem se odvíjí od prodaných výrobků z nepotravinářských akcí věrnostního programu BILLA Bonus Club. Za každý kus získává projekt korunu a další pak za prodané výrobky z věrnostních akcí.

Obchodní řetězec BILLA pracuje také na řadě dalších obecně prospěšných projektů zaměřených především na podporu českého zemědělství. V loňském roce tak například přispěla vybraným zelinářům na obnovu pěstování plodin po ničivých záplavách. Pravidelně podporuje také aktivity Agrární komory České republiky zaměřené na rozvoj českého zemědělství a místních producentů.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 76 000 pracovníků. V roce 2012 dosáhl její obrat 12,75 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2012 dosáhla obratu ve výši 49,7 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na:  http://www.billa.cz

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3