INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

PKN ORLEN, mateřská společnost Unipetrolu, byla oceněna prestižní celosvětovou cenou Nejetičtější společnost roku 2014, v rámci kategorie ropného a energetického průmyslu. kategorii. PKN ORLEN, největší rafinérská a petrochemická skupina ve střední Evropě, je jedinou společností středoevropského regionu, které se této ocenění dostalo.  Společnost Unipetrol je součástí skupiny ORLEN od roku 2005.

 

 "Toto ocenění je významným úspěchem pro naši společnost, který potvrzuje, že přijatá opatření v oblasti etiky odpovídají v PKN ORLEN nejvyšším světovým standardům. Vzhledem ke komplexní povaze našich činností a jejich globálnímu dosahu je oblast etiky pro nás velmi důležitá. Dokazujeme, že slabé makroekonomické prostředí nikdy nesmí zbavit vedení společnosti a zaměstnance povinnosti podnikat eticky," řekl Jacek Krawiec, předseda představenstva PKN ORLEN.

 

Titul se uděluje společnostem na základě “Ethics Quotient ™” rámce, který tvoří komplexní metodika bodování vypracovaná institutem Ethisphere a mezinárodním týmem poradců v oblasti etiky v podnikání. Klíčovým kritériem při výběru Nejetičtějších společností světa je jejich schopnost úspěšně integrovat program etického chování do každodenního fungování společností a nastavit pevné standardy etického vedení. Titul Nejvíce etická společnost světa se uděluje od roku 2006, v tomto roce jej získalo 144 společností z celého světa.

 

Společnost Unipetrol, jako člen skupiny PKN ORLEN, podporuje stejné etické zásady. Hodnoty společnosti jsou sjednoceny s hodnotami, které vyznává mateřská společnost PKN ORLEN. Členové skupiny Unipetrol si uvědomují svoji zodpovědnost vůči všem partnerům – svým zaměstnancům, zákazníkům, akcionářům, obchodním partnerům, veřejnosti. Proto se přijetím Etického kodexu zavazují k jasným zásadám, které tvoří základní rámec pro podnikatelské a společenské jednání a zároveň pro hodnoty kultury ve společnostech skupiny Unipetrol.

 

O Ethisphere institutu

Ethisphere institut je nezávislé výzkumné centrum, které podporuje osvědčené postupy a etiku v podnikání, stejně jako nejvyšší standardy řízení vztahů se zaměstnanci, obchodními partnery, investory a dalšími zástupci v regulatorní oblasti. Ethisphere institut hodnotí a srovnává programy a ctí nejvíce etické společnosti v rámci programu Nejetičtějších firem na světě. Úplný seznam oceněných je zveřejněn v magazínu Ethisphere. Institut Ethisphere je take předním poskytovatelem nezávislého ověřování dodržování firemních etických principů, a to prostřednictvím svých certifikačních program.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3