INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Laboratoř Nadace Vodafone je inkubační a akcelerační program, jehož cílem je pomoci rozvíjet inovační technologické projekty se sociálním dopadem. Během čtyř uplynulých ročníků se povedlo akcelerovat již 39 projektů, z nichž třetina je dlouhodobě ekonomicky udržitelná a 3 se rozšířily na zahraniční trhy. Právě startující pátý ročník Laboratoře nabude díky spolupráci se StartupYard zcela novou podobu s celou řadou zajímavých změn. Laboratoř Nadace Vodafone bude v letech 2017 – 2020 spolufinancovaná z Operačního programu zaměstnanost.

Zásadní novinkou pátého ročníku Laboratoře Nadace Vodafone je prodloužení doby trvání programu z dřívějších 6 měsíců na 9 měsíců. Díky tomuto prodloužení Laboratoř bude moci projektům zajistit opravdu kvalitní přípravu a životnost při jejich vstupu na trh.  Týmy se do programu mohou hlásit od června do září 2017, kdy bude ukončen příjem přihlášek. V říjnu 2017 pak začne první fáze – tříměsíční inkubace, do které postoupí až 10 projektů z celkem 50 vybraných.

Na inkubační fázi v lednu 2018 naváže tříměsíční akcelerační program pro vybrané týmy. Projekty, které postoupí z akcelerační fáze, pak bude čekat ještě tříměsíční růstový program, který připraví podnikatele na vstup strategického či finančního partnera. Všechny projekty zapojené do akcelerace a růstu nově dostanou od Nadace Vodafone finanční prostředky na pokrytí osobních nákladů klíčových členů týmu. „Uvědomili jsme si, že nejtěžší pro projektové týmy bývá rozhodnutí opustit komfortní zónu stávajícího zaměstnání a vydat se na nejistou cestu podnikání. Potřebovali jsme pro projektové týmy vytvořit takové podmínky, aby mohli plně využít hodnotu programu, nebyli limitovaní volným časem a mohli rychle akcelerovat,“ objasňuje jednu z novinek Laboratoře Gabriela Drastichová, programová manažerka Nadace Vodafone. Díky této podpoře se týmy budou moci svému projektu věnovat opravdu naplno.

Další důležitou změnou je, že akceleraci bude také garantovat StartupYard, jeden z nejúspěšnějších akceleračních programů ve střední Evropě pro technologické startupy. „Vybudovat společnost z pouhé myšlenky vyžaduje mnoho odvahy i odříkání. I proto mají projekty jako Laboratoř Nadace Vodafone zásadní význam v podporování podnikatelů na cestě k jejich snům.  Mám radost z toho, že mohu přivítat a akcelerovat vybrané týmy Laboratoře našimi bohatými zkušenostmi a rozsáhlou sítí profesionálů,“ říká ředitel StartupYardu Cédric Maloux. 

Soutěžící budou mít maximální podporu a v průběhu celého devítiměsíčního programu mohou využívat intenzivní mentoring, odborné konzultace a navštívit sérii workshopů, díky kterým svůj nápad otestují nanečisto a odhalí případné nedostatky ještě před samotným spuštěním, a to vše pod vedením zkušených profíků z oboru.

Komu je Laboratoř Nadace Vodafone určena?

Laboratoř Nadace Vodafone je určena všem projektům, které prostřednictvím inovačních technologií zvyšují pozitivní dopad na společnost nebo životní prostředí. Obor ani stádium projektu není klíčové. Přihlásit se mohou jednotlivci, týmy, neziskové organizace, sociální podniky i sociální startupy v období od června 2017 do 30. 9. 2017. Více o pátém ročníku Laboratoře Nadace Vodafone zde: www.laboratornadacevodafone.cz.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3