INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

tk voda 2017 4Společnosti Procter & Gamble a Makro dnes v České republice zahajují novou iniciativu. Poskytnou prostřednictvím programu P&G Čistá voda dětem pitnou vodu v oblastech s jejím nedostatkem. P&G se celosvětově spojil se Skupinou Metro, jejíž součástí je i česká síť Makro, v níž nyní může každý od 6. září do 17. října nákupem produktů P&G na program Čistá voda dětem přispět. Zakoupení jednoho výrobku bude znamenat jeden den čisté vody pro potřebné.

tk voda 2017 1V současné době téměř 1 miliarda lidí na světě nemá přístup k pitné vodě a 1000 dětí denně zemře v důsledku nemocí způsobených pitím kontaminované vody. Vzhledem k alarmujícím číslům se P&G již dlouhodobě angažuje v této oblasti a Skupina Metro se rozhodla připojit.

Ambasadorkou se v Česku stala herečka Andrea Růžičková, která popisuje své zážitky z Afriky, kam se podívala v zimě 2016: „Záhy po příjezdu mi došlo, že si opravdu musím rozmyslet i činnosti, které jsou pro nás Evropany běžné, protože v oblasti s těžko dostupnou pitnou vodou například i obyčejné uvaření kávy představuje aktivitu na několik hodin. Samozřejmě čas, který by mohly děti ušetřit díky lepší dostupnosti pitné vody, by mohly věnovat něčemu úplně jinému, ať už návštěvě školy, domácím úkolům nebo jen dětským hrám, o které by určitě neměly být připraveny kvůli vážnějším starostem.“

„Dítě by mělo správně přijmout litr až dva tekutin denně, záleží na jeho váze. Při požívání kontaminované vody hrozí dětem celá řada vážných onemocnění, často provázených trávicími potížemi, které dětský organismus velmi vysilují a jsou pro něj velmi nebezpečné,“ dodává MUDr. Kateřina Konopásková, dětská lékařka.

„Čistá pitná voda může pomáhat zachraňovat životy a také je mění. Zdravé děti mohou spokojeně růst a navštěvovat školu. Díky nezávadné vodě mohou jejich rodiče pracovat a zlepšit situaci celé rodiny,“ vysvětluje motivaci k založení programu Čistá voda dětem manažer korporátní komunikace Procter & Gamble Matej Podobnik.

tk voda 2017 5

Program Čistá voda dětem funguje již od roku 2004. Vědci z P&G vyvinuli speciální čisticí balíčky, které z vody odstraňují patogenní mikroorganismy a rozptýlené částečky. Fungují jednoduše tak, že se prášek nasype do vody, 5 minut se míchá, pak se voda přefiltruje a za 20 minut je použitelná k pití. Díky balíčkům už bylo poskytnuto prostřednictvím partnerských charitativních organizací 12 miliard litrů pitné vody v 85 zemích světa, kde se lidé potýkají s nedostupností pitné vody. Až do 17. října poputují do programu finanční prostředky vybrané díky nákupům produktů P&G v prodejnách Makro po celé České republice. Týká se to P&G značek jako jsou plenky Pampers, vložky Always, produkty vlasové péče Head & Shoulders a Pantene, výrobky pro péči o domov a o tkaniny Ariel, Lenor a Jar nebo produkty pro muže Old Spice a Gillette.

„V březnu na Světový den vody jsme spustili globální program Water Initiative, jehož cílem je udržitelnější zacházení s vodou vzhledem k jejímu nedostatku po celé planetě. Chceme také pomoci zachraňovat dětské životy, proto jsme se spojili s P&G a programem Čistá voda dětem. Doufáme, že se zapojí co nejvíce zákazníků a společně poskytneme zdravotně nezávadnou vodu co nejvíce lidem,“ doplnila Romana Nýdrle, manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry CR. Více o spolupráci P&G a Makra se dozvíte v tomto videu.

(tz, foto Kateřina Šimková)

Slovo ke dni

  • Představy a realita

    Inovují malé a střední firmy. V korporacích bývá silný byrokratický aparát, jenž se postará o to, aby dobré nápady nešly zavést do praxe, nebo se jejich implementace nekonečně táhla. Tvrdí to místopředseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Ing. Karel Dobeš, a má samozřejmě pravdu. A jak dodává jeho kolegyně Pavla Břečková, inovace je otázka přežití. Proto mohou menší podnikatelé konkurovat gigantům s obrovským kapitálem a dlouhou tradicí. Je zajímavé, že z nedávného průzkumu vyšlo zjištění, podle něhož 44 procent dotázaných nikdy nevyužije v podnikání robotizaci a digitalizaci. Ovšem v praxi se ukazuje, že nějakou formu digitálních technologií už uplatňují téměř všichni. Někdy, zdá se, sama realita překonává naše představy.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Visegrádský patentový institut a Smlouva o patentové spolupráci 28. srpen 2019

Jak získat patentovou ochranu v zahraničí za využití řízení podle mezinárodní Smlouvy o patentové spolupráci bylo naznačeno v článku, který byl na tomto místě uveřejněn minulý měsíc. Zdůrazněnými výhodami popsaného systému bylo zejména získání času na přípravu a rozhodování, zda, a ve kterých státech, usilovat na základě jediné podané patentové přihlášky o patentovou ochranu. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE