INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

certiOd února najdou zákazníci v prodejnách dm u vybraných výrobků nové regálové etikety se zeleným označením. Zelená barva regálových etiket zákazníky jednoduše navede k produktům připívajícím k trvalé udržitelnosti. Nově budou přímo na regálových etiketách také jednotně a přehledně označeny výrobky bio, vegan či bez lepku.

Zelené etikety zákazníky jednoduše navedou k produktům přispívajícím k trvalé udržitelnosti.

Více než 1.500 produktů v prodejnách dm má od února zeleně zabarvenou regálovou etiketu. Cílem je zjednodušení orientace zákazníků a motivace ke koupi produktů přispívajících k trvalé udržitelnosti. „Abychom mohli zušlechťovat potřeby zákazníků, musíme jim dát k dispozici dostatek informací. Již delší dobu zaznamenáváme rostoucí počet dotazů našich zákazníků, kteří se na přínos jednotlivých výrobků životnímu prostředí ptají a těžce se orientují v jednotlivých, na výrobcích uvedených certifikátech, což pro nás bylo signálem pro větší podporu i v naší komunikaci,“ uvádí jednatelka Martina Horká.

Po pečlivém zvážení tak společnost dm vybrala více než 1.500 produktů přispívajících k trvalé udržitelnosti a ty označila zelenou etiketou. Podmínkou bylo, aby produkty měly některý z následujících 13 certifikátů: BDIH, Bio – Produkt ekologického zemědělství, BIO (DE), CPK, Der blaue Engel, ECOCERT, Ecolabel, EU-Biologo, FSC, MSC, NaTrue, Naturland či PEFC.

Kromě produktů s výše zmíněnými certifikáty zařadila dm mezi „zelené“ produkty také výrobky značek Ecover, Frosch, Yellow & Blue, Method, Feel Eco a Poliboy. Zmiňované značky zohledňují při výrobním cyklu produktů zásady trvalé udržitelnosti a dbají na snižování dopadů těchto produktů na životní prostředí.

Zákazníci se dozvědí na první pohled, zda je výrobek bio, vegan nebo bez lepku. Jelikož se alternativní životní styly těší stále větší oblibě, rozhodla se dm již před časem ulehčit zákazníkům orientaci a označovat produkty typu bio, vegan a bez lepku v reklamních materiálech. Nyní budou tyto výrobky označeny přehledně a jednotně také přímo na regálových etiketách.  Označení výrobků novými etiketami je dalším logickým krokem ke zjednodušení orientace a zpříjemnění nakupování zákazníkům.

„Je potěšitelné, že se zákazníci o původ a složení výrobků zajímají mnohem více než dříve. Pokud nový způsob označování poskytne těm zákazníkům, kteří třeba dosud v označeních tápali, požadovanou orientaci, budeme rádi, pak má tato naše komunikace smysl,“ dodává Martina Horká.

Nádoba na bioodpad inspiruje věrné zákazníky k pečlivějšímu třídění odpadu

Trvalá udržitelnost a odpovědné chování jsou nejen jedním z pilířů filozofie společnosti dm, ale tato témata se různou formou každoročně promítají také do komunikace v rámci dlouhodobé kampaně „Už dnes myslíme na zítřek“. Pomocí ní se dm snaží edukovat zákazníky a přimět je k zamyšlení nad dopady jejich chování na životní prostředí. V rámci kampaně nabídne dm svým zákazníkům výměnou za věrnostní body již podruhé nádobu na bioodpad, která se v loňské kampani setkala s mimořádným zájmem.

Více informací o novém regálovém značení se dozvíte na www.dm.cz/zelene-etikety.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 224 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.830 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.

 

www.dm.cz 
www.facebook.com/dm.cesko 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3