INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Procter Gamble 3 KopírovatMnohdy i nepatrná pomoc dokáže přinést obrovskou změnu do dětských životů, jak se přesvědčili všichni, kteří se v loňském roce zapojili do iniciativy společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže. Letos se partneři rozhodli opět spojit síly a podpořit děti v nouzi.

Do konce listopadu každý nákup P&G produktů, jako je Ariel, Head & Shoulders, Pampers, Gillette a další, uskutečněný v obchodech COOP přispěje k tomu, aby se stal život dětí pobývajících v azylových domech Českého červeného kříže o něco lepším.

„Díky finanční podpoře získané v minulém roce jsme v našich zařízeních obnovili hernu, pořídili nové vybavení pokojů, zakoupili spotřebiče nezbytné pro fungování zázemí azylových domů. Radost dětem udělaly též interaktivní hračky či oblečení. Je však ještě stále co zlepšovat. Letošní podporu bychom chtěli využít např. na rekonstrukci a vybavení interiérů našich zařízení či pořízení vybavení, které dětem pomáhá aktivně trávit volný čas v našich zařízeních. Rodinám, které žijí v azylových domech, také často schází finanční prostředky na volnočasové aktivity či školy v přírodě – to je druhá oblast, na kterou bude pomoc určena, pokud se povede vybrat dostatečně vysoká částka,“ popisuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co v azylových domech chybí nejnaléhavěji.

Program, který trvá od 1. září do 30. listopadu, je dobrou příležitostí, jak může každý pomoci během denního nákupu pro svoji domácnost. Každý nákup produktů P&G - Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B a dalších – v některém z obchodů COOP bude představovat příspěvek do iniciativy. Část z prodeje výrobků, konkrétně 1 %, bude věnována Českému červenému kříži, který pořídí to nejnutnější pro děti z azylových domů.

“Jsme hrdým partnerem programu už čtvrtým rokem a těšíme se na letošní ročník, díky kterému, doufejme, budeme pokračovat ve významných změnách v životech dětí v nouzi. Naše značky zlepšují každodenní život rodin po celém světě, ale tímto programem bychom chtěli ovlivnit i kvalitu života dětí, kterým často schází základní potřeby. Věříme, že uskutečnění programu v obchodech po celé zemi tomu dodá náležitý rozsah, aby se mohlo zapojit více spotřebitelů a mohli podpořit co nejvíce dětí,“ říká Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Petra Černá z obchodního oddělení COOP dodává: „Jsme rádi, že jsme se s našimi prodejnami mohli do projektu opět zapojit. Loňský zájem byl obdivuhodný a děkujeme všem, kteří se rozhodnou přidat i letos.“

Rodiny v nouzi podporuje i zpěvačka a modelka Jitka Boho, která se stala ambasadorkou programu: „Vím, jak je důležité a zároveň těžké poskytnout dětem vše, co potřebují. Jsem ráda, že můžu podpořit maminky, které milují svoje děti, ale bohužel jim momentálně nemohou zajistit útulný domov. Nedovedu si ani představit, v jak obtížné situaci jsou rodiny, které pobývají v azylových domech, kam se dostaly mnohdy ve spěchu bez základních potřeb. Obchod COOP máme nedaleko, tak se tam stavím, kdykoli pojedu okolo, a udělám si velký nákup,“ říká Jitka Boho a dodává: „Až budete v COOPu, vzpomeňte si, že vložením běžně používané kosmetiky či drogerie do košíku můžete také pomoci.“

Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi probíhá již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora bude zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně.

Slovo ke dni

  • Budeme moci zase stavět?

    Stavební právo v České republice je na straně těch, kteří nechtějí stavět. Komu může potenciálně vadit budoucí objekt, dokáže jakoukoli novou realizaci zpomalit, či dokonce úplně zastavit. Zejména infrastrukturní stavby mají tu smůlu, že vždy se střetávají se zájmy ohrožených druhů zvířat a rostlin, a jejich obhájci mají v podstatě u soudu právo veta. Proto můžeme považovat za malý zázrak, že i u nás přibývají další kilometry silnic, budovy a různé technologické objekty. Sice velmi pomalu, v méně než nutném rozsahu, ale přece. Situace by se však mohla zlepšit. Novela stavebního zákona, kterou připravuje MMR ČR, má po legislativní stránce přípravu staveb zjednodušit. Věřme, že pak zájmy lidí budou mít stejnou váhu jako právo syslů nebo konvalinek vegetovat kdekoli. A že rozumný kompromis se bude hledat snáz než dosud.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE