INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Procter Gamble 3 KopírovatMnohdy i nepatrná pomoc dokáže přinést obrovskou změnu do dětských životů, jak se přesvědčili všichni, kteří se v loňském roce zapojili do iniciativy společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže. Letos se partneři rozhodli opět spojit síly a podpořit děti v nouzi.

Do konce listopadu každý nákup P&G produktů, jako je Ariel, Head & Shoulders, Pampers, Gillette a další, uskutečněný v obchodech COOP přispěje k tomu, aby se stal život dětí pobývajících v azylových domech Českého červeného kříže o něco lepším.

„Díky finanční podpoře získané v minulém roce jsme v našich zařízeních obnovili hernu, pořídili nové vybavení pokojů, zakoupili spotřebiče nezbytné pro fungování zázemí azylových domů. Radost dětem udělaly též interaktivní hračky či oblečení. Je však ještě stále co zlepšovat. Letošní podporu bychom chtěli využít např. na rekonstrukci a vybavení interiérů našich zařízení či pořízení vybavení, které dětem pomáhá aktivně trávit volný čas v našich zařízeních. Rodinám, které žijí v azylových domech, také často schází finanční prostředky na volnočasové aktivity či školy v přírodě – to je druhá oblast, na kterou bude pomoc určena, pokud se povede vybrat dostatečně vysoká částka,“ popisuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co v azylových domech chybí nejnaléhavěji.

Program, který trvá od 1. září do 30. listopadu, je dobrou příležitostí, jak může každý pomoci během denního nákupu pro svoji domácnost. Každý nákup produktů P&G - Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B a dalších – v některém z obchodů COOP bude představovat příspěvek do iniciativy. Část z prodeje výrobků, konkrétně 1 %, bude věnována Českému červenému kříži, který pořídí to nejnutnější pro děti z azylových domů.

“Jsme hrdým partnerem programu už čtvrtým rokem a těšíme se na letošní ročník, díky kterému, doufejme, budeme pokračovat ve významných změnách v životech dětí v nouzi. Naše značky zlepšují každodenní život rodin po celém světě, ale tímto programem bychom chtěli ovlivnit i kvalitu života dětí, kterým často schází základní potřeby. Věříme, že uskutečnění programu v obchodech po celé zemi tomu dodá náležitý rozsah, aby se mohlo zapojit více spotřebitelů a mohli podpořit co nejvíce dětí,“ říká Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Petra Černá z obchodního oddělení COOP dodává: „Jsme rádi, že jsme se s našimi prodejnami mohli do projektu opět zapojit. Loňský zájem byl obdivuhodný a děkujeme všem, kteří se rozhodnou přidat i letos.“

Rodiny v nouzi podporuje i zpěvačka a modelka Jitka Boho, která se stala ambasadorkou programu: „Vím, jak je důležité a zároveň těžké poskytnout dětem vše, co potřebují. Jsem ráda, že můžu podpořit maminky, které milují svoje děti, ale bohužel jim momentálně nemohou zajistit útulný domov. Nedovedu si ani představit, v jak obtížné situaci jsou rodiny, které pobývají v azylových domech, kam se dostaly mnohdy ve spěchu bez základních potřeb. Obchod COOP máme nedaleko, tak se tam stavím, kdykoli pojedu okolo, a udělám si velký nákup,“ říká Jitka Boho a dodává: „Až budete v COOPu, vzpomeňte si, že vložením běžně používané kosmetiky či drogerie do košíku můžete také pomoci.“

Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi probíhá již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora bude zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně.

Slovo ke dni

  • Klid nad zlato

    Priority lidí procházejí velkými proměnami. Cení se to, co je vzácné a navýsost potřebné. A tím se stalo nyní ticho a samota. Někdo je marně hledá, jiný z nich udělal business. Soutěže EY Podnikatel roku, která se konala v Monaku, se zúčastnil i finský podnikatel Samu Hällfors. Vymyslel a vyrábí zvukotěsné buňky, do nichž se zaměstnanci mohou skrýt, když jim kolegové lezou na nervy nebo když si potřebují zavolat. Finsko přitom patří k málo zalidněným zemím a řeklo by se, že tam každý může najít samotu a utéct od hluku. V čínských, amerických nebo evropských metropolích bude situace mnohem dramatičtější a poptávka po budkách podstatně vyšší. Zkrátka to, čeho byl dříve nadbytek, se mění v nedostatkové zboží. I voda, vzduch a mezilidské vztahy. Zůstává otázka, zda i ty půjdou koupit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Získávání technického know-how z patentových databází 27. květen 2019

Databáze průmyslověprávních informací jsou velice užitečným zdrojem znalostí. Jejich prostřednictvím lze získat údaje, které jen s obtížemi naleznete jinde. V některých případech dokonce platí, že tyto informace z jiných zdrojů vůbec získat nelze. Na následujících řádcích se o těchto poněkud nedoceněných pomocnících dozvíte více.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE