INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Procter Gamble 3 KopírovatMnohdy i nepatrná pomoc dokáže přinést obrovskou změnu do dětských životů, jak se přesvědčili všichni, kteří se v loňském roce zapojili do iniciativy společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže. Letos se partneři rozhodli opět spojit síly a podpořit děti v nouzi.

Do konce listopadu každý nákup P&G produktů, jako je Ariel, Head & Shoulders, Pampers, Gillette a další, uskutečněný v obchodech COOP přispěje k tomu, aby se stal život dětí pobývajících v azylových domech Českého červeného kříže o něco lepším.

„Díky finanční podpoře získané v minulém roce jsme v našich zařízeních obnovili hernu, pořídili nové vybavení pokojů, zakoupili spotřebiče nezbytné pro fungování zázemí azylových domů. Radost dětem udělaly též interaktivní hračky či oblečení. Je však ještě stále co zlepšovat. Letošní podporu bychom chtěli využít např. na rekonstrukci a vybavení interiérů našich zařízení či pořízení vybavení, které dětem pomáhá aktivně trávit volný čas v našich zařízeních. Rodinám, které žijí v azylových domech, také často schází finanční prostředky na volnočasové aktivity či školy v přírodě – to je druhá oblast, na kterou bude pomoc určena, pokud se povede vybrat dostatečně vysoká částka,“ popisuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co v azylových domech chybí nejnaléhavěji.

Program, který trvá od 1. září do 30. listopadu, je dobrou příležitostí, jak může každý pomoci během denního nákupu pro svoji domácnost. Každý nákup produktů P&G - Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B a dalších – v některém z obchodů COOP bude představovat příspěvek do iniciativy. Část z prodeje výrobků, konkrétně 1 %, bude věnována Českému červenému kříži, který pořídí to nejnutnější pro děti z azylových domů.

“Jsme hrdým partnerem programu už čtvrtým rokem a těšíme se na letošní ročník, díky kterému, doufejme, budeme pokračovat ve významných změnách v životech dětí v nouzi. Naše značky zlepšují každodenní život rodin po celém světě, ale tímto programem bychom chtěli ovlivnit i kvalitu života dětí, kterým často schází základní potřeby. Věříme, že uskutečnění programu v obchodech po celé zemi tomu dodá náležitý rozsah, aby se mohlo zapojit více spotřebitelů a mohli podpořit co nejvíce dětí,“ říká Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Petra Černá z obchodního oddělení COOP dodává: „Jsme rádi, že jsme se s našimi prodejnami mohli do projektu opět zapojit. Loňský zájem byl obdivuhodný a děkujeme všem, kteří se rozhodnou přidat i letos.“

Rodiny v nouzi podporuje i zpěvačka a modelka Jitka Boho, která se stala ambasadorkou programu: „Vím, jak je důležité a zároveň těžké poskytnout dětem vše, co potřebují. Jsem ráda, že můžu podpořit maminky, které milují svoje děti, ale bohužel jim momentálně nemohou zajistit útulný domov. Nedovedu si ani představit, v jak obtížné situaci jsou rodiny, které pobývají v azylových domech, kam se dostaly mnohdy ve spěchu bez základních potřeb. Obchod COOP máme nedaleko, tak se tam stavím, kdykoli pojedu okolo, a udělám si velký nákup,“ říká Jitka Boho a dodává: „Až budete v COOPu, vzpomeňte si, že vložením běžně používané kosmetiky či drogerie do košíku můžete také pomoci.“

Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi probíhá již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora bude zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně.

Slovo ke dni

  • Příprava na blackout?

    Přišel, tak jak meteorologové předpověděli. Orkán Ignác se ve čtvrtek přehnal Evropou a nadělal škody. Nevynechal ani náš kout, lámal stromy a trhal vedení elektrického proudu. Zaznamenali jsme několikahodinový výpadek a mohli si vyzkoušet, jak by to vypadalo, kdyby nastal v zimě obávaný blackout. V takovém případě skutečně nefunguje nic. Nesvítí se, netopí, nejde internet. A pokud by dodávka elektřiny nebyla včas obnovena, výpadek postihne i mobilní a pevné spoje, zásobování vodou. Obchody, čerpací stanice i bankomaty budou mimo provoz, protože vše jede na elektrický proud. Rakušanům byly doporučeno, aby si opatřili zásoby jídla a pití na dva týdny. I když blackout je pouze možnost, nikoli jistota, pamatovat na „zadní kolečka“ se vyplatí i nám. Jak se říká, štěstí přeje připraveným. V takovém případě se lze vyhnout velkým obtížím a...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE