INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

dm kampan Vedoma volbaV dm je přes 1.500 produktů pro ty, kterým záleží na budoucnosti planety. Nemuset se ničeho zříct, ale zároveň vědomě nakupovat s ohledem na budoucnost naší planety? Nová kampaň společnosti dm drogerie markt nazvaná „Vědomá volba" poukazuje na to, že to jde.

Člověk musí jen vědomě jednat. Společnost dm chce jejím prostřednictvím ukázat zákazníkům, že změna v chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je snadnější, než se možná zdá. A že změnit svůj přístup může jednoduše opravdu každý z nás.

„Méně plastu, více úcty k přírodě.“ Pod tímto mottem zahájila společnost dm drogerie markt na konci dubna zkušební provoz plnicích stanic s ekologickými čisticími
a pracími prostředky. Ekoprodukty si zákazníci mohou naplnit do opakovaně použitelných plastových nádob v objemu 1 nebo 1,5 litru. Ty si zakoupí pouze při prvním nákupu a mohou je v prodejnách dm po vypotřebování obsahu znovu naplnit. Na toto dm aktuálně navazuje kampaní nazvanou „Vědomá volba“, zaměřenou na téma trvalé udržitelnosti. Společnost chce prostřednictvím této komunikační kampaně, která navazuje na odkaz předešlých ročníků kampaní zabývajících se tématem trvalé udržitelnosti, zákazníky upozornit na to, že mají vždy při svém nákupu možnosti volby.

„Chceme jít jako společnost zákazníkům příkladem, proto se akcenty trvalé udržitelnosti prolínají rozhodováním a jednáním v celé společnosti dm. V tomto ohledu se snažíme kompetentně informovat nejen zákazníky, ale také všechny spolupracovníky dm, “ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Dlouhodobým cílem společnosti dm v oblasti trvalé udržitelnosti je nabízet zákazníkům šetrnější alternativu produktů při jejich běžném nákupu. V roce 2018 zavedla dm nové cenovky, které jsou u vybraných výrobků označeny zelenou barvou a díky kterým zákazník na první pohled pozná produkty, jež jsou šetrné k přírodě či přispívají k trvalé udržitelnosti. Takto označených produktů nabízí dm více než 1.500, což představuje přibližně 10 % sortimentu dm. Povědomí o těchto zelených cenovkách podpoří také krátká online videa, která budou ke zhlédnutí na youtube kanálu dm nebo na sociálních sítích. „Zákazníky chceme vést k vědomému nakupování a nabídnout jim jednoduchou cestou možnost volby mezi tradičními produkty a produkty šetrnými k životnímu prostředí a zároveň jim ulehčit orientaci v prodejně při jejich výběru,“ dodává Martina Horká.

S ohledem k trvale udržitelnému přístupu k přírodě se dm zaměřila také na omezení spotřeby plastu. Proto byly postupně ve všech prodejnách dm, které disponují aquamaty, nahrazeny plastové kelímky na vodu ekologicky šetrnější variantou z povoskovaného papíru. Společnost dm v rámci kampaně přistoupila také k opatření, jehož cílem bylo ze sortimentu postupně odstranit všechny jednorázové plastové a nylonové tašky. Jejich odstraněním společnost dm ročně uchrání přírodu před 63 tunami plastového odpadu.

Zákazníkům dm nabízí více variant opakovaně použitelných pevných nákupních tašek vyrobených z 80 % z recyklátu a stejně pestrý výběr fair trade tašek z bio bavlny. Ty lze navíc při jejich opotřebení či znehodnocení v prodejnách dm kdykoliv zdarma vyměnit za nové. Při jednom zakoupení tak zákazník získá bavlněnou tašku na celý život. Může se tak vědomě rozhodnout a nošením opakovatelně použitelné tašky přispět k ochraně životního prostředí.

U příležitosti kampaně „Vědomá volba“ budou moci zákazníci navíc získat k nákupu také speciální designové fair trade tašky z bio bavlny se symbolickými kampaňovými motivy.

společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 230 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.958 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,52 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, réell´e, Stella Jones či nejnovější dm značku SEINZ.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3