INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

žena1V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.

V hlavním mottu dm „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ se skrývá poselství, že právě člověk je ve středu zájmu. Kampaň se v duchu tohoto hlavního sdělení zaměřuje na téma osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy. Nové kampaňové spoty jsou více než jen reklamou: kladou si za cíl být zdrojem inspirace, přinášet nové impulzy. Obrazově ukazují vnitřní boj se sebou samým, překonání sebe sama a odvahu něco zásadního změnit.

Připravené jsou ve více variantách a každá z nich se zabývá jiným tématem. Uvidíte například holčičku, která překoná svůj strach a skočí. Nebo muže, který oholením prořídlých vlasů získá novou sebedůvěru a šarm. Také velmi vytíženou maminku, která si uvědomí, že je třeba užívat si každého okamžiku a změní svůj přístup k životu. Mladá žena zase svede boj se svou ve spotu ztělesněnou leností a konečně vyběhne. A v neposlední řadě i příběh zralé ženy, která nalezne po letech nespokojenosti konečně odvahu a odejde z neuspokojivého vztahu.

Kampaň pro dm připravila rakouská kreativní agentura ReTALE. Zveřejněna bude postupně ve všech 11 zemích koncernu dm ve střední a východní Evropě a samozřejmě také v mateřském Rakousku. Velmi emotivní píseň k televizní kampani nazpívala interpretka Anouk a jmenuje se „It’s a new day“. Spoty jsou ke zhlédnutí na českých televizních stanicích a stejně tak i na youtube kanálu dm drogerie markt Česko. Více informací najdete na https://www.dm.cz/zmena

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3