INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

žena1V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.

V hlavním mottu dm „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ se skrývá poselství, že právě člověk je ve středu zájmu. Kampaň se v duchu tohoto hlavního sdělení zaměřuje na téma osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy. Nové kampaňové spoty jsou více než jen reklamou: kladou si za cíl být zdrojem inspirace, přinášet nové impulzy. Obrazově ukazují vnitřní boj se sebou samým, překonání sebe sama a odvahu něco zásadního změnit.

Připravené jsou ve více variantách a každá z nich se zabývá jiným tématem. Uvidíte například holčičku, která překoná svůj strach a skočí. Nebo muže, který oholením prořídlých vlasů získá novou sebedůvěru a šarm. Také velmi vytíženou maminku, která si uvědomí, že je třeba užívat si každého okamžiku a změní svůj přístup k životu. Mladá žena zase svede boj se svou ve spotu ztělesněnou leností a konečně vyběhne. A v neposlední řadě i příběh zralé ženy, která nalezne po letech nespokojenosti konečně odvahu a odejde z neuspokojivého vztahu.

Kampaň pro dm připravila rakouská kreativní agentura ReTALE. Zveřejněna bude postupně ve všech 11 zemích koncernu dm ve střední a východní Evropě a samozřejmě také v mateřském Rakousku. Velmi emotivní píseň k televizní kampani nazpívala interpretka Anouk a jmenuje se „It’s a new day“. Spoty jsou ke zhlédnutí na českých televizních stanicích a stejně tak i na youtube kanálu dm drogerie markt Česko. Více informací najdete na https://www.dm.cz/zmena

 

Slovo ke dni

  • Klimatický balíček přijde draho

    Spotřeba energie z obnovitelných zdrojů stoupne během příštích deseti let na 22 procent. Letos má dosáhnout 15,6 % z veškeré spotřebované energie. Pro někoho je tento cíl málo smělý. Jenže, jak uvedl ministr průmyslu a obchodu ČR Karel Havlíček, každé procento nad hodnotu 20 % si vyžádá podporu 30 miliard korun. Odhaduje se, že z veřejných prostředků půjde na obnovitelné zdroje až 900 miliard Kč. Mám v dobré paměti ujišťování ekologů, že postupně se náklady na „čistou“ energii budou snižovat, až budou srovnatelné s ostatními. Zatím to vypadá, že daňový poplatník, podnikatel i běžný spotřebitel, bude obnovitelné zdroje dotovat čím dál víc. A pak je tu druhý problém: Už dlouho víme, že obnovitelné zdroje, například používání řepky v dopravě, může být spíš na škodu než ve prospěch přírody i lidí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

opa tent 1

Další podrobné informace o Evropském patentu 17. prosinec 2019

V listopadovém vydání Prosperity jsme vás zasvětili do evropského patentového systému. V tématu jsme se rozhodli pokračovat také v prosinci. Rádi bychom totiž vzbudili ještě větší zájem firem a organizací o řádnou ochranu duševního vlastnictví s tím, že je vhodné znát i náležité procesní postupy. Věřím, že pro všechny, kteří si pozorně přečetli článek předchozí, může být toto pokračování užitečné.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE