INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

žena1V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.

V hlavním mottu dm „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ se skrývá poselství, že právě člověk je ve středu zájmu. Kampaň se v duchu tohoto hlavního sdělení zaměřuje na téma osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy. Nové kampaňové spoty jsou více než jen reklamou: kladou si za cíl být zdrojem inspirace, přinášet nové impulzy. Obrazově ukazují vnitřní boj se sebou samým, překonání sebe sama a odvahu něco zásadního změnit.

Připravené jsou ve více variantách a každá z nich se zabývá jiným tématem. Uvidíte například holčičku, která překoná svůj strach a skočí. Nebo muže, který oholením prořídlých vlasů získá novou sebedůvěru a šarm. Také velmi vytíženou maminku, která si uvědomí, že je třeba užívat si každého okamžiku a změní svůj přístup k životu. Mladá žena zase svede boj se svou ve spotu ztělesněnou leností a konečně vyběhne. A v neposlední řadě i příběh zralé ženy, která nalezne po letech nespokojenosti konečně odvahu a odejde z neuspokojivého vztahu.

Kampaň pro dm připravila rakouská kreativní agentura ReTALE. Zveřejněna bude postupně ve všech 11 zemích koncernu dm ve střední a východní Evropě a samozřejmě také v mateřském Rakousku. Velmi emotivní píseň k televizní kampani nazpívala interpretka Anouk a jmenuje se „It’s a new day“. Spoty jsou ke zhlédnutí na českých televizních stanicích a stejně tak i na youtube kanálu dm drogerie markt Česko. Více informací najdete na https://www.dm.cz/zmena

 

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE