INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Makro IVelkoobchod makro ČR je férovým partnerem nejen pro své zákazníky a dodavatele, ale především pro své zaměstnance. Mzdy proto zvedal za posledních 18 měsíců už čtyřikrát. Zaměstnanci si tak přilepšili až o 25 %.

Síť velkoobchodů makro ČR opět zvyšuje mzdy svým zaměstnancům. Od 1. prosince 2022 si mzdově přilepšili zhruba o 10 %. „Za nadstandardní služby poskytované našim profesionálním zákazníkům patří největší dík všem kolegům. Jsme proto nesmírně rádi, že můžeme našim zaměstnancům poděkovat za jejich práci také finančně navýšením mezd, a dát jim tak najevo, že si jich vážíme. Za poslední rok a půl navyšujeme mzdy už počtvrté, a celkově jsme tak našim zaměstnancům zvýšili mzdy v průměru o celou čtvrtinu,“ vysvětlila Daniela Hrbková, personální ředitelka makro ČR. První zvýšení mezd přišlo v červenci roku 2021, druhé následně v listopadu. Loni velkoobchod zvyšoval poprvé v březnu a podruhé v prosinci.

Nejvyšší nárůst mezd proběhl za poslední měsíce u zaměstnanců, kteří působí přímo v prodejnách a distribučním centru makro ČR. Zaměstnanci právě na těchto pozicích jsou současnou situací rychle rostoucích životních nákladů ohroženi nejvíce. Od letošního ledna se navýšení dočkají i zaměstnanci v centrále společnosti. Kromě růstu mezd dostanou v průběhu příštího roku všichni zaměstnanci poukázky na nákup zboží v makro v celkové hodnotě 20 000 Kč.
Zaměstnanci jsou v makro ČR základním pilířem úspěchu celé firmy. „U nás v makro se všechno točí kolem dobrých vztahů mezi zaměstnanci a našimi zákazníky. Většina zákazníků u nás nakupuje pravidelně a spoustu let, známe je osobně a přizpůsobujeme jim naši nabídku. Právě tím se jako velkoobchod výrazně lišíme od klasického retailu. Chceme být profesionálními partnery v jejich podnikání a děláme vše pro to, abychom jim dobrým partnerem byli a zůstali. Abychom toto zajistili, neustále produktově vzděláváme naše zaměstnance na všech pozicích a ve všech odděleních. Chceme, aby každý z kolegů byl odborníkem ve své kategorii. Pokud chcete pracovat například se sortimentem ryb, u nás budete za chvíli o rybách vědět úplně všechno,“ popsala Daniela Hrbková a dodala, že zaměstnance v makro ČR nespojuje jen společný zaměstnavatel, ale i láska ke gastronomii.

Kromě finančních odměn se velkoobchod makro ČR stará také o zdraví svých zaměstnanců. Nadstandardní zdravotní péči v podobě online lékařského poradenství nabízí už více než rok. „Jde o zdravotní benefit, který kombinuje klasickou lékařskou péči s online medicínou a je dostupný 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Tento benefit za uplynulý rok využilo mnoho kolegů při nejrůznějších příležitostech a po­mohl například při rychlém objednání k lékaři prostřednictvím zdravotního koordinátora,“ uvedla Daniela Hrbková. Kromě online lékařské péče nabízí také sezónní očkování proti chřipce, inspirující workshopy na téma fyzického a mentálního zdraví či Multisport kartu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vztahy nejen v businessu: účel vs. trvalá hodnota

    V poslední době slýchám od lidí z businessu poznámky, že žijeme přesně v takové zemi, jakou si zasloužíme. Když nějaká taková věta či úvaha zazní, ptám se, co přesně je tím myšleno. Pokaždé se dostaneme k tomu samému. Ke kvalitě vztahů mezi lidmi. Začíná být normou, že když vztah poslouží svému účelu, vyšumí. Není to přátelství ani partnerství. Spíše hra na ně. Něco, co vypadá vznešeně. Tváří se, že to má hloubku. Přitom je to prospěchářské a jednostranné. A jakmile je dosaženo cíle, expirační lhůta se nemilosrdně naplňuje. A jak řešení vidí podnikatelé? Naučit se žít takové vztahy, které mají hodnotu – kde jsme ochotni na sebe brát závazky a investovat do vzájemnosti. Kvalitní mezilidské vztahy každému jednotlivci pomohou překročit vlastní stín. A stejně důležité jsou i pro úspěch a rozvoj v podnikání. Kateřina Šimková

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3