INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Makro IVelkoobchod makro ČR je férovým partnerem nejen pro své zákazníky a dodavatele, ale především pro své zaměstnance. Mzdy proto zvedal za posledních 18 měsíců už čtyřikrát. Zaměstnanci si tak přilepšili až o 25 %.

Síť velkoobchodů makro ČR opět zvyšuje mzdy svým zaměstnancům. Od 1. prosince 2022 si mzdově přilepšili zhruba o 10 %. „Za nadstandardní služby poskytované našim profesionálním zákazníkům patří největší dík všem kolegům. Jsme proto nesmírně rádi, že můžeme našim zaměstnancům poděkovat za jejich práci také finančně navýšením mezd, a dát jim tak najevo, že si jich vážíme. Za poslední rok a půl navyšujeme mzdy už počtvrté, a celkově jsme tak našim zaměstnancům zvýšili mzdy v průměru o celou čtvrtinu,“ vysvětlila Daniela Hrbková, personální ředitelka makro ČR. První zvýšení mezd přišlo v červenci roku 2021, druhé následně v listopadu. Loni velkoobchod zvyšoval poprvé v březnu a podruhé v prosinci.

Nejvyšší nárůst mezd proběhl za poslední měsíce u zaměstnanců, kteří působí přímo v prodejnách a distribučním centru makro ČR. Zaměstnanci právě na těchto pozicích jsou současnou situací rychle rostoucích životních nákladů ohroženi nejvíce. Od letošního ledna se navýšení dočkají i zaměstnanci v centrále společnosti. Kromě růstu mezd dostanou v průběhu příštího roku všichni zaměstnanci poukázky na nákup zboží v makro v celkové hodnotě 20 000 Kč.
Zaměstnanci jsou v makro ČR základním pilířem úspěchu celé firmy. „U nás v makro se všechno točí kolem dobrých vztahů mezi zaměstnanci a našimi zákazníky. Většina zákazníků u nás nakupuje pravidelně a spoustu let, známe je osobně a přizpůsobujeme jim naši nabídku. Právě tím se jako velkoobchod výrazně lišíme od klasického retailu. Chceme být profesionálními partnery v jejich podnikání a děláme vše pro to, abychom jim dobrým partnerem byli a zůstali. Abychom toto zajistili, neustále produktově vzděláváme naše zaměstnance na všech pozicích a ve všech odděleních. Chceme, aby každý z kolegů byl odborníkem ve své kategorii. Pokud chcete pracovat například se sortimentem ryb, u nás budete za chvíli o rybách vědět úplně všechno,“ popsala Daniela Hrbková a dodala, že zaměstnance v makro ČR nespojuje jen společný zaměstnavatel, ale i láska ke gastronomii.

Kromě finančních odměn se velkoobchod makro ČR stará také o zdraví svých zaměstnanců. Nadstandardní zdravotní péči v podobě online lékařského poradenství nabízí už více než rok. „Jde o zdravotní benefit, který kombinuje klasickou lékařskou péči s online medicínou a je dostupný 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Tento benefit za uplynulý rok využilo mnoho kolegů při nejrůznějších příležitostech a po­mohl například při rychlém objednání k lékaři prostřednictvím zdravotního koordinátora,“ uvedla Daniela Hrbková. Kromě online lékařské péče nabízí také sezónní očkování proti chřipce, inspirující workshopy na téma fyzického a mentálního zdraví či Multisport kartu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3