INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Adam Rozanek a Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz, která také vyrábí a prodává vlastní produkty pod značkou Styx, představila v minulých dnech nového investora. Nyní 40 % firmy nově drží česká investiční skupina SPM založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem, která své investice aktivně směřuje do vytváření partnerství s ambiciózními českými podnikateli s prokázanými výsledky.

Trenýrkárna.cz představuje také další novinku, tou je nový brand Nedeto. Pod ním bude fungovat e-shop na vybraných zahraničních trzích a stejně tak pod tímto názvem najdou zákazníci novou značku spodního prádla zaměřenou na pánské trenky a boxerky, ale i dámské spodní prádlo.

„S naším rozvojem směrem do zahraničí jsme byli postaveni před otázku, pod jakým brandem zde provozovat náš e-shop. Trenýrkárna.cz je super jméno, ale pro zahraniční trhy moc použitelné není. Pro slovenský trh jsme se tedy rozhodli použít téměř totožný název Trenírkáreň.sk a pro německý, rakouský, maďarský, rumunský, slovinský a postupně další trhy využít zbrusu nový brand, Nedeto,“ řekl Ruslan Skopal, CEO a spolumajitel Trenýrkárna.cz a dodal: „Rozhodli jsme se také přijít s novou českou privátní značkou spodního prádla, která bude zaměřena jinak než české spodní prádlo Styx. Půjde oproti Styxu o jednodušší varianty spodního prádla, které budou i přesto vyrobené velmi kvalitně. I pro tento produkt využíváme brand Nedeto. Značka je v první fázi zaměřena na dámské kalhotky, pánské trenky a boxerky například i potištěné, které nejsou tak běžné.“

Česká značka Styx, kterou 100% vlastní Trenýrkárna.cz, respektive společnost a právní subjekt DaniDarx, s.r.o., se od počátku svého založení zaměřovala především na pánské trenýrky, postupně přidala boxerky. V loňském roce rozšířila sortiment trenýrek také o modely pro ženy a děti. Pro ženy připravila kolekci sportovních podprsenek a kalhotek, pro děti pak kolekci trenýrek a boxerek. Kromě rozšířené nabídky spodního prádla nově začala vyrábět také pyžama nebo župany. Poslední novinkou je posílení portfolia pro ženy o krajkové spodní prádlo a další druhy kalhotek a podprsenek. Velkou výhodou produktů Styx je, že veškerý sortiment vyrábí firma v České republice, takže má absolutní kontrolu nad kvalitou materiálů i zpracování ve všech fázích výroby. Před uvedením do prodeje je pak každý jednotlivý vyrobený kus ještě pečlivě kontrolován ručně. Všechny produkty značky Styx jsou k dostání v kamenných prodejnách Trenýrkárna.cz a na e-shopech www.styx-underwear.cz, www.trenyrkarna.cz a u dalších prodejců. Trenýrkárna.cz pak prodává dalších více než 60 značek spodního prádla.

(tz)

Na snímku (zleva) Adam Rožánek a Ruslan Skopal, zakladatelé Styx a Trenyrkarna.cz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3