INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hlavní vlna prodej tzv. first minute zájezdů na letní sezonu 2012 začala o měsíc dříve, než loni. Obvykle se největší objem first minute zájezdů se slevou za včasný nákup prodá během ledna a února. Letos ale Češi začali s nakupováním zájezdů na příští léto dříve než loni. Cestovní kanceláře upozorňují, že některé oblíbené hotely, které mají omezenou kapacitu, jsou již nyní vyprodány. Proto by Ti, kteří chtějí nejvýhodnější nabídku, neměli s nákupem dovolené na léto 2012 váhat.

Nákup zájezdů na first minute v posledních letech stagnoval, ale letošní dřívější prodeje nasvědčují, že podíl zájezdů se slevou za včasný nákup poroste a cestovní kanceláře sázejí na motivaci zákazníků k co nejdřívějšímu nákupu. Nevyplatí se čekat ani na veletrhy cestovního ruchu. Ty navíc stále více ztrácejí svůj prodejní význam ve smyslu nákupů od koncových zákazníků. Ti stále více hledají nejvýhodnější nabídky na internetu a to nejlepší je často v době konání těchto veletrhů již vyprodáno.

Další motivací ke koupi zájezdu na first minute jsou především plošné slevy až 25 % nebo speciální akce jako děti do 18 let zcela zdarma a nabídka je navíc nejširší. Klienti mohou vybírat více podle svých představ a nároků a nechtějí čekat na limitované kapacity, které jsou ve výprodeji na tzv. last minute. Díky velkým slevám navíc již neplatí pravidlo, že dovolená na last minute je cenově nejvýhodnější. Některé cestovní kanceláře dokonce nabízí u vybraných zájezdů garanci proti last minute nabídce s ohledem na výši ceny. V případě, že je nabídka na last minute levnější vrátí klientovi dvojnásobek rozdílu ceny.

Zákazníci navíc mají zkušenost ze sezóny 2011, kdy bylo v nabídce výrazně méně zájezdů Last Minute než v předchozích letech a někteří klienti na dovolenou kvůli tomu dokonce neodcestovali.

Při prodeji letních zájezdů na sezónu 2012 zatím dominuje Turecko, ale výrazný podíl mají také destinace Řecko, Egypt, Španělsko, Bulharsko, Tunis, Kypr, Chorvatsko a Itálie.

Příkladové first minute nabídky dovolených na sezonu 2012:

Turecko:

5*, 8 dní, all inclusive za 12 928 Kč

Řecko:

3*, 8 dní, all inclusive za 10 290 Kč

Egypt:

5*, 8 dní, all inclusive za 13 375 Kč

Španělsko:

3*, 8 dní polopenze 8 997 Kč

Bulharsko:

3*, 8 dní polopenze 8 102 Kč

Při nákupu letní dovolené first minute na portálu Dovolena.cz klient navíc obdrží na oblíbených letištích parkování nebo dopravu linkovými autobusy Student Agency express tam i zpět zdarma. Pokud se klientům před odjezdem nenadále změní plány, mohou navíc využít pojištění proti stornování zájezdu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3