INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kaufland Export privaütniüch znacîekKromě zajištění bohatého výběru produktů privátních značek se obchodní řetězec Kaufland věnuje také vývozu tohoto sortimentu do prodejen v dalších zemích Evropy. V roce 2023 dosáhl export produktů privátních značek ze 49 různých sortimentních skupin od 28 českých dodavatelů hodnoty čtyři milióny eur.

Mezi nejpopulárnější kategorie produktů vyhledávaných v zahraničí patří müsli a cereální tyčinky značky K-Classic, cereální vločky či přípravky na pečení.

Export privátních značek se aktuálně týká především zboží z oblasti trvanlivých potravin. Mezi další populární kategorie produktů patří vývary a bujóny, různé druhy pudinkových prášků a instantních dezertů či produkty zahraniční lokální kuchyně. Celkový objem vývozu zboží privátních značek činil téměř 16 mi- liónů kusů.

Exportu jednoznačně dominují produkty řady K-Classic, z nichž nejpočetnější skupinu tvoří K-Classic müsli tyčinky. V loňském roce tak do prodejen Kaufland v Polsku, Bulharsku a Chorvatsku putovalo více než 2,7 miliónu kusů müsli tyčinek různých příchutí, přičemž nejoblíbenějším druhem byla tyčinka s příchutí Jahoda v jogurtu. Výrazná poptávka především v Bulharsku, Chorvatsku a Rumunsku panuje po jemných ovesných vločkách K-Classic, kterých bylo v loňském roce vyvezeno více než 1,2 miliónu kusů. Zákazníci v Bulharsku a Rumunsku si také oblíbili K-Classic smetanovou zmrzlinu, které bylo v posledním roce do obou zemí dodáno téměř 602 000 kusů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3