INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Panasonic_CES_002_1Panasonic na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES 2012 (Las Vegas) představuje celou řadu svých inteligentních řešení pro rok 2012. Všechna řešení prezentována na stánku korespondují s cílem společnosti stát se do roku 2018 "jedničkou v oblasti zelených inovací v elektronickém průmyslu". V rámci pěti hlavních expozic Panasonic představuje:

1. Nejnovější digitální AV produkty, včetně produktové řady 2012 Smart VIERA s novými 47 a 55 palcovými LCD televizemi, domácími kiny, digitálními fotoaparáty a videokamerami. Stejně tak budou prezentovány vylepšené funkce konektivity, jako jsou rozšířené cloudové služby VIERA Connect a možnosti propojení se smartphony a tablety. Návštěvníci si také mohou prohlédnout prototyp nově vyvinutého 4K2K IPS Alpha LCD panelu. Dalším atraktivním lákadlem je velkorozměrný 3D panel, který umožní návštěvníkům zažít atmosféru posledního letu raketoplánu Atlantis. Záběry z něj byly pořízeny 3D kamerou Panasonic AG-3DA1.

2. Energetická řešení, jako jsou solární panely Panasonic 's HIT ®, palivové články, lithium-ion akumulátorové systémy pro domácnosti a systémy pro management energií; klíčové zařízení a technologie pro implementaci komplexního energetického konceptu Panasonic - od výroby energie, přes její uchování, úspory, až po management energie. V této části stánku jsou také velmi srozumitelným způsobem představena jedinečná energetická řešení Panasonic pro domy i celá města. Tato řešení zahrnují mimo jiné i systémy, které umožní ještě větší rozšíření využívání elektrických dopravních prostředků, novou generaci systémů pro zvýšení bezpečnosti a komfortu v kabinách automobilů i ukázky inteligentních projektů měst z celého světa, do kterých se Panasonic zapojil, včetně projektu Fujisawa Sustainable Smart Town (SST), který má být otevřen v březnu 2014.

3. Business-to-business řešení, která Panasonic realizuje v USA, jako jsou audiovizuální systémy pro použití v leteckém a automobilovém průmyslu, digital signage a řešení pro obchodní provozy.

4. Panasonic také představil svou novou filozofii produktového designu nazvanou "Future Craft." První produktovou řadou vyrobenou na jejím základě by měly být nové televizory Viera, které budou na americký trh uvedeny v roce 2012. Více o "Future Craft" se dočtete na http://panasonic.net/design/

5. Živé a interaktivní vysílání Panasonic Live @ CES umožní zájemcům z celého světa vidět všechna představovaná inteligentní řešení Panasonic. Vysílání je přístupné na oficiální stránce Panasonic CES2012:

http://www.panasonic.com/promos/ces/2012/

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3