INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1442_ZEGNA_01_LowRes

Vyzkoušejte novou vůni od Ermenegildo Zegna – Z Zegna! S touto novou vůni se stává distributorem

společnost Estée Lauder.

Muž značky Z Zegna je muž, který vede dynamický život v městském prostředí. Je odhodlaný splnit si své stanovené cíle, ale zároveň využívá každou příležitost, která se mu naskytne. Je to muž světáckého smýšlení se schopností dobře se orientovat ve světě moderní techniky, který hledá vůni, jež je diskrétní a mužná. Domníváme se, že naše nové balení vůně vystihuje mladiství postoj a vrozený smysl pro styl muže Z Zegna.

Z Zegna – vůně pro nový den.

Vůni značky Z Zegna, jež se nechala ovlivnit módní kolekcí, kterou doprovází, můžeme nejlépe popsat jako dřevitou, slabě aromatickou, s třpytivými prvními tóny bílého pepře, bergamotu, ovoce casoar (podobné borůvkám) a rozmarýnu. Srdce vůně tvoří svůdné tóny kosatce a muškátového oříšku, jež nakonec přecházejí do smyslného základu z kašmírového dřeva a pačuli.

K vůni patří výrazný obal s nápisem jak na flakónu, tak i na papírové krabičce, který více zdůrazňuje značku Z Zegna a upoutává svou barevnou paletou, která působí mužně a pronikavě. Uměleckým ředitelem reklamní kampaně, kterou nafotil David Sims, byl Olivier Van-Doorne. Na reklamní fotografii je Wouter Peelen z modelingové agentury New York Model Management zachycený s panoramatem města za zády, což výstižně odráží prostředí, ve kterém se muž značky Z Zegna pohybuje.

Ermenegildo Zegna

Neutuchající vášeň pro látky, inovace a kvalitu od roku 1910

Skupina Ermenegildo Zegna je v současnosti jedním z nejslavnějších italských rodinných podniků. Za poslední staletí se geny pro obchod a podnikatelský duch přenášely z generace na generaci, díky čemuž zůstalo jméno „Zegna" synonymem pro průkopníky podnikání. Společnost Ermenegildo Zegna si zajistila růst díky inteligentnímu rozrůznění nabídky, ve které nyní naleznete oblečení i doplňky, a také strategiím, jež jí umožnily úspěšně se rozrůstat po celém světě.

Ermenegildo Zegna

Rodinná dynastie s vášní v genech

Přísná vertikální kontrola ze strany rodinného vedení

Závazek k inovacím

Tradice špičkové kvality

HISTORIE

Od továrny na zpracování vlny až po luxusní oděvy

Rodinný podnik

Skupina Ermenegildo Zegna je multinacionální podnik existující již sto let, který se zabývá výrobou luxusních pánských oděvů. Patří mezi nejstarší rodinné podniky v Itálii a v jeho široké nabídce naleznete řadu kolekcí a výrobků pro zařízení kompletního šatníku odpovídajícímu životnímu stylu moderního muže.

Dnes podnik vede již čtvrtá generace, ale úplně první obchod značky Ermenegildo Zegna otevřel v roce 1910 v Triveru, v malém městě na úpatí italských Alp, pan Ermenegildo Zegna. Jeho cílem bylo vyrábět ty nejkvalitnější látky pro šití pánských oděvů výběrem nejkvalitnějších surovin od producentů ovčí vlny.

V 60. a 70. letech minulého století byla společnost hlavním dodavatelem těch nejkvalitnějších látek. V té době začala s výrobou pánské konfekce, krejčovskými službami, přičemž dále expandovala na mezinárodní trh. V 80. letech společnost otevřela několik vlastních butiků, ve kterých prodávala své kolekce obleků, a představila také kolekci sportovního oblečení. První butik byl otevřen v Paříži v roce 1980. Během 90. let společnost zavedla strategii založenou na vertikalizaci, diverzifikaci a expanzi značky. Zegna Sport, kolekce oděvů pro volný čas, kterou společnost Ermenegildo Zegna představila v roce 1999, se zaměřuje na segment svrchních oděvů a zahrnuje síť 555 prodejních míst na celém světě. Za rok se z této kolekce prodá více než 75 000 kusů oblečení pro pobyt venku.

Na přelomu 20. a 21. století začala společnost Ermenegildo Zegna odkupovat další značky luxusního oblečení, například Guida Fashion House. V roce 2004 byla založena společnost Z Zegna jako dceřinná společnost Ermenegildo Zegna, která v současnosti tvoří asi 15% mateřské společnosti.

FILOZOFIE ZNAČKY

Kvalita

Rafinovanost

Propracovanost provedení

Tradice

Dědictví

Filozofie značky Zegna je naprosto jednoduchá a dokonale odpovídá současné řadě výrobků – oslovuje progresivně smýšlejícího muže, který si váží výmluvnosti bohaté minulosti a dívá se do ještě bohatší budoucnosti.

Dvěma hlavními rysy značky Zegna jsou výběr pouze nejkvalitnějších surovin a neustálá technologická inovace založená na potřebách zákazníka. Značka Zegna je také uznávaná pro to, že kombinuje nové technologie a tradiční techniky ruční výroby s inovačními vztahy k zákazníkům.

Od začátku byla zásadním cílem a středem pozornosti kvalita, která zůstala silnou stránkou značky Zegna po mnoho generací a pomohla vybudovat jméno, které je pro nás v současnosti synonymem pro znamenitost a eleganci.

Značka Zegna v sobě skrývá velkou oddanost vášni a kvalitně, etice a kreativitě, a zároveň dbá na ochranu životního prostředí a věnuje pozornost i sociálním problémům. Svým projevem mimořádné společenské odpovědnosti se stala společnost Ermenegildo Zegna opravdu výjimečnou.

SOCIÁLNÍ ODPOVĚDNOST

Úcta k životnímu prostředí

Humanitární iniciativy

Vize pana Ermenegilda Zegny sahala přes hranice světa látek a oblečení. Pan Zegna byl přesvědčený o tom, že vysoce kvalitní výrobek je spojen s krásou okolního prostředí, ve kterém vzniká, a s blahobytem lidí, kteří se podílejí na jeho vytvoření. Ochrana přírody, společenský a kulturní život byly nedílnou součástí jak práce, tak i odpočinku. Už v roce 1930 začal pan Ermenegildo Zegna s realizací a financováním rozsáhlého projektu k rekultivaci části hor (vysazením půl milionu stromů) nad městem Trivero, vesnici na úpatí Alp v provincii Biella, kde se nachází sídlo společnosti. Tato vize se zachovala po několik generací a vedla ke vzniku filantropických projektů, například Oasi Zegna, což je přírodní rezervace soustřeďující pozornost na mezilidské vztahy, hospodářství v oblasti hor a ochranu přírody, jež se nachází v italském městě Trivero. V rámci nadace Zegna Foundation, která byla založena v roce 2000, byla v Itálii i po celém světě uskutečněna řada vzdělávacích a ekologických projektů a projektů pro zlepšení životních podmínek obyvatelstva. Nadace plánuje a koordinuje mezinárodní humanitární iniciativy ve čtyřech oblastech: zlepšování ekologických zdrojů a péče o kulturní bohatství; podpora udržitelného rozvoje v místních komunitách nejen v Itálii; podpora lékařského a vědeckého výzkumu a zajišťování školení pro mladé lidi. Nadace podporuje a financuje projekty ve spolupráci s neziskovými organizacemi, které působí v různých oblastech a na různých místech světa.

Casa Zegna je historický archív a kulturní centrum – najdete ho v původní továrně na zpracování vlny Zegna v Triveru (Biella).

STRATEGIE ZNAČKY

Vertikalizace

Diverzifikace

V 90. letech minulého století expandovala značka Zegna na nové trhy se svými lehkými obleky, ležérním střihem a nejrůznějšími soupravami, jejichž části lze libovolně kombinovat a které byly v té době oblíbené v USA, ve Francii a v Itálii. Zvláště pro americký trh vytvořila společnost Zegna sportovní oblečení, která se hodí k oděvům značek Hugo Boss, Giorgio Armani a Calvin Klein – košile, volné kalhoty a sportovní a svrchní bundy pro cílovou věkovou skupinu 35+.

Na konci 90. let společnost představila ucelenou strategii vertikalizace, diverzifikace a expanze značky. Cílem bylo vytvořit nabídku doplňků a obohatit svět „stylu Zegna" zkombinováním znamenitosti, kvality a tradice s elegancí a kosmopolitním vkusem zákazníků značky Zegna. V roce 1997 vznikla ve spolupráci v japonským výrobcem oděvů Sanyo Shokai značka E.Z BY ZEGNA. Tato značka se během let stala pro mladé spotřebitele v Japonsku důležitou zavedenou značkou.

V roce 2004 byla představena řada Z Zegna pro mladé a aktivní muže. Její nabídka zahrnuje vůně pro muže, obuv, pásky, brašny, menší výrobky kožené galanterie, kravaty a šátky a stylové manžetové knoflíčky.

Skupina Zegna nadále ručí za celý proces výběru látek/výroby oděvů: od zpracování surovin, přes navrhování a výrobu látek, až po výrobu kolekcí pánského oblečení, formálního i neformálního, výrobu pánských vůní (2003) a doplňků.

PŮSOBNOST ZNAČKY

Akvizice

Společné podniky

Se stále větším úspěchem rodinného podniku v čele s průkopníky, kteří jsou oddaní pokroku a vždy otevření nové spolupráci, se nikdy nezapomnělo na vizi zakladatele firmy. V únoru roku 2006 společnost Zegna oznámila, že navázala dlouholetou spolupráci s návrhářem Tomem Fordem. Kolekce Toma Forda se poprvé objevila na jaře 2007 a zahrnovala širokou nabídku luxusních oděvů a doplňků. Společnost Zegna vyrábí obleky také pro značky Dunhill, Versace, Gucci, YSL a Piombo.

Akvizice:

Rok 2002 Společnost Zegna odkoupila většinový podíl ve společnosti Guida, další italské společnosti, která vlastnila značku kožených výrobků Longhi.

Rok 1999 Společnost Zegna odkoupila společnost Lanerie Agnona SpA, výrobce luxusního dámského oblečení, ponožek a pyžam, jehož sortiment přešel pod značku Zegna.

Partnerství v

rámci joint venture:

Rok 1990 V2 (Vesace)

Rok 1991 VeZe (Versace) – Nová společnost vytvořená ze stylistické inovace značky Versace a výrobní kultury značky Zegna.

Rok 1997 E.Z BY ZEGNA (Sanyo Shokai) – Značka E.Z BY ZEGNA se stala důležitou zavedenou značkou pro mladé spotřebitele v Japonsku.

2000-2010 Trimil (Armani) – Byla navázána spolupráce pro výrobu a distribuci kolekce ARMANI COLLEZIONI.

Rok 2002 Zefer (Ferragamo) – Kolekce obuvi a kožené galanterie pod značkou Zegna.

Rok 2003 SharMoon – Čínský výrobce vysoce kvalitních pánských obleků a sak.

Rok 2004 De Rigo Vision Group – Navrhuje, vyrábí a distribuuje sortiment pánských brýlí, dioptrických i slunečních, které se prodávají pod značkou Zegna.

Rok 2006 Perofil – Licencovaná značka – navrhuje, vyrábí a distribuuje sortiment spodního prádla, včetně ponožek a pyžam, pod značkou Zegna.

MUŽ ZNAČKY ZEGNA

Elegantní

Slušný

Progresivně smýšlející

Uznávající tradici

Podle členů rodiny Zegna je muž značky Zegna instinktivně a jedinečně elegantní. „Jeho síla je přirozená a jeho přítomnost nezapomenutelná. Je vždy gentleman; slušný a velmi zdvořilý, ale vždy přirozeně uvolněný. Inspirován svými cestami nachází rovnováhu v krajině sytých barev – v modrých odstínech hor, v zelených barvách lesa, v šedých tónech strohých lomů."

Muž značky Zegna žije dneškem, má přirozeně silný duch pro minulost, vždy se řídí tradicí a je inspirován budoucností.

Nosí látky vyrobené pouze z těch nejkvalitnějších přírodních vláken a přízí. Kašmír barvený přírodními barvivy. Pevnou vlnu. Luxusní kůže. Vybírá si lehké a odolné materiály a inspiruje ho kombinace přírody a inovace.

„Náš typický klient věří ve zdrženlivé klasické styly," tvrdí Gildo Zegna, synovec zakladatele firmy. „Proto se mu líbí Ermenegildo Zegna." Skupina Ermenegildo Zegna není značkou radikálních projevů ve světě módy; právě naopak, díky velmi klasickému krejčovství, kvalitním a poddajným látkám a přemíře pozornosti na detail je Zegna Rolls Roycem ve světě pánské módy, a tuto image firma stále posiluje.

KOLEKCE SPOLEČNOSTI ZEGNA

Ermenegildo Zegna

Značka známá svým soudobým stylem oblečení, uvolenou elegancí a drahými a exkluzivními materiály.

Označení „Couture" korunuje nabídku módy značky Ermenegildo Zegna vyhotovené na míru – pro oděvy je charakteristická ruční práce, luxusní detaily a exkluzivní látky. „Sartoria" znovu definuje klasický italský styl tradičním krejčovstvím a současnou elegancí. Kolekce „Upper Casual" pak nabízí rafinovanou a elegantní podobu oblečení značky Ermenegildo Zegna pro volný čas.

Zegna Sport

Dokonalá rovnováha mezi sportovním a luxusním vzhledem, provedením oděvu a jeho funkčností.

Jádrem značky Zegna Sport je „návrhářský koncept inspirovaný sportem", který se soustřeďuje na funkci a formu s moderními proporcemi, inovačními materiály a odvážnými barvami.

Z Zegna

Městská, sexy, mladší a módní značka skupiny.

Pro značku Z Zegna je zásadní silný dojem, moderní eklektický styl pro muže, který oceňuje kreativitu v siluetách, kvalitu ušitých oděvů, čisté detaily a inovační materiály, přičemž nezapomíná na krásu minulosti.

Ermenegildo Zegna

SU MISURA

Díky exkluzivní službě zakázkového krejčovství společnosti Ermenegildo Zegna je možné za několik týdnů vyrobit obleky, kožené oděvy, saka, kalhoty, kabáty, košile a kravaty podle přání zákazníka.

AGNONA

Celý svět značky Agnona Womenswear charakterizuje kreativní fascinace stylem.

PŘÍTOMNOST ZNAČKY

380 prodejen EZ

200 franšízových obchodů

580 prodejních míst

5 světadílů

80 zemí

Zegna, rodinný podnik se staletou existencí, který ročně generuje tržbu 974 miliónů amerických dolarů, je důkazem, že i ten nejmenší hráč může mít úspěch na světovém trhu s nejluxusnějším zbožím. Více než 85 procent tržeb společnosti pochází ze zemí mimo Itálii, převážně prostřednictvím vlastní sítě prodejen společnosti se silným vlivem na již vyzrálých, tak i nově vznikajících trzích. Ve více než 80 zemích má společnost Ermenegildo Zegna 555 prodejních míst, z tohoto množství společnost vlastní 135 maloobchodních prodejen s kompletním sortimentem, ostatní představují butiky provozované v rámci obchodních domů, jako je například Neiman Marcus. Největším trhem společnosti je Evropa s 38 procenty tržeb a za ní následuje Severní Amerika s 33 procenty tržeb. Společnost má také silnou působnost v oblasti zemí Asie ležících u Tichého oceánu – odtud pochází 25 procent tržeb a patří sem Čína, jeden z nejrychleji rostoucích trhů skupiny.

Společnost se soustřeďuje na maloobchod a snaží se být mezi prvními na nově vznikajících trzích s luxusním zbožím. Zegna byla první značkou luxusního pánského oblečení, která otevřela svůj obchod v Číně (Peking), který vlastní jen samotná společnost: Čína a Tchaj-wan je pro značku Zegna v současnosti nejrychleji rostoucí trh na celém světě s více než 70 prodejními místy.

VLAJKOVÉ PRODEJNY

Ve značkových prodejnách společnosti naleznete všechny módní kolekce značky Zegna, celý sortiment obuvi, kožené doplňky a sluneční brýle a na některých místech i službu zakázkového krejčovství Su Misura.

Značkové butiky Zegna se nacházejí převážně ve Spojených státech, v Evropě, v Japonsku a v Číně, velké prodejny společnosti jsou v těchto městech: Atlanta (otevřena v roce 2011), New York, Beverly Hill, Houston, Bogota, Boston, Las Vegas, Lima, Mexiko City, Londýn, Milán, Paříž, Manila, Madrid, Tokio, Sao Paulo, Hongkong, Peking, Šanghaj, Nové Dillí, Bombaj, Kuala Lumpur, Ulánbátar a Bankok. Další vlajková loď bude otevřena v roce 2011 ve Westfieldu v Sydney.

Největší vlajková prodejna ve východní Evropě je v rumunské Bukurešti.

Prodejny v rámci celosvětové sítě prodejen jsou v Miláně, v New Yorku, ve čtvrti Shinjuku v Tokiu, v Dubaji, v Hongkongu, v Lippo v Šanghaji a v Las Vegas.

KOLEKCE PARFÉMŮ ZNAČKY ZEGNA

Společnost Zegna má 5 hlavních parfémů a doposud představila 8 limitovaných edicí vůní. Úplně první parfém vytvořila v roce 2003 a zatím poslední je z roku 2010.

Parfémy Ermenegildo Zegna vznikly ve spolupráci s parfuméry Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Antonie Lie, Pierre Negrin, Olivier Gillotin a Daniela Roche-Andrier.

Essenza Di Zegna (2003)

Detaily: AUTENTICKÁ, MUŽSKÁ, ELEGANTNÍ

Vůně Essenza Di Zegna má svěží, štiplavou a dřevitou auru, jež je soustředěná kolem tradičních esencí. Šťavnatostí sicilských mandarinek a vůní kalábrijského bergamotu evokuje teplé slunečné klima Itálie. Tóny pistácie z Provence a kardamomu se ve štiplavém srdci parfému snoubí s korsickou myrtou a dodávají této vůni skutečnou jedinečnost.

Pro běžné nošení

Z Zegna (2005)

Detaily: SPORTOVNÍ, SVĚŽÍ, STYLOVÁ, SVŮDNÁ

Moderní a mladistvá vůně v jednoduchém bleděmodrém flakónu, jež naznačuje, že se jedná o sportovní vůni. Jedná se o lehkou osvěžující vůni, jasnou jako letní ráno. Obsahuje ovoce casoar, což je druh borůvek z Nové Guiney podobný červenému rybízu, a mirabelky – díky tomu je mírně trpká a má lehkou nuanci zeleně-sladkosti. Štiplavý akcent (muškátový oříšek a bílý pepř) přidávají pikantní tón, který vás upoutá.

Flakón potažený gumovým proužkem zdůrazňuje průhlednost skla.

Pro denní nošení.

Zegna Intenso (2007)

Detaily: SMYSLNÁ, ENERGICKÁ, MAGNETICKÁ

Světlou stránku vůně zastupují svěží tóny zelené mandarinky a italského citrónu, které vyvažuje jemný náznak kardamomu a růžového pepře, zatímco orientální tóny kosatce, dřev a pižma utvářejí temnou stránku parfému.

Grafické linky na flakónu vytvářejí nápadný protiklad – mezi souvislými černými proužky na vnější straně a stříbřitou vůní uvnitř, čímž je zdůrazněna její osobitě protikladná povaha.

Pro večerní nošení.

Zegna Colonia (2009)

Detaily: TŘPYTIVÁ, PRESTIŽNÍ, POHLCUJÍCÍ

Colonia je uvolněným přírůstkem do souboru elegantních vůní značky. Spojuje kyselost citrusů s vždy hřejivým nádechem pižma a cedru. Prestižní složení této vůně ocení muži, kteří mají rádi klasiku, nejnovější módní trendy a kteří mají umírněný vkus ve vůních. Budou ji rádi nosit po celý rok.

Způsob, jak pohlížet na život: s radostí, s vroucností, pozitivně a se svobodným smýšlením. Vůně je také vyjádřením způsobu, jak se užívá nádherný život v Itálii. Ihned vyvolává představu charismatických, inteligentních a elegantních mužů v doprovodu oslnivě krásné ženy. Vůně je vyjádřením života naplněného potěšením, elegancí a dlouhými letními dny!

Zegna Forte (SLAVNOSTNÍ EDICE: 2010)

Parfém Zegna Forte se objevil ve zvláštní edici oslavující 100 let kreativity, práce a tvorby značky.

Intenzivní mužské tóny se svůdným a okouzlujícím charakterem jedinečným způsobem kombinují svěžest a hloubku. Parfém je oslavou „neodolatelné přitažlivosti protikladů".

Flakón je vyroben z tmavého skla, které ukrývá třpytivou kompozici svůdného aroma v zabarvení přecházejícím z průsvitné bílé do tmavé černé, jež má představovat barvy soumraku. Tvar je klasický bez zbytečných detailů.

BUDOUCNOST...

Pro akvizice nových prodejen a technologií zvýší společnost Zegna od roku 2010 své investiční výdaje o více než 50%. Hodlá investovat v Evropě a nadále pokračovat v investicích v Číně a na Tchaj-wanu. Ředitel a výkonný předseda společnosti pan Guildo Zegna v říjnu roku 2010 uvedl, že letos očekává růst tržeb a zisků, jelikož společnost otevře nejméně 20 nových prodejen, polovinu z nich v Číně, a v budoucnu se plánuje otevřít každý rok dalších 10 prodejen. „Čína není jen obrovský nový trh, je to ústřední projekt naší generace v oblasti pánské módy," řekl pan Guildo Zegna. Poznamenal, že společnost zaznamenala „stabilní růst" v Koreji, na Středním východě a v Brazílii, a také postupné ozdravování trhu ve východní Evropě, včetně Ruska.

Pan Guildo Zegna je pevně přesvědčen o tom, že za 10-15 let bude významným zdrojem tržeb skupiny Zegna Indie. Očekává, že Indie zaujme třetí nebo čtvrtou pozici po Číně, Japonsku a Koreji, oblastech, které rostou neuvěřitelně rychle. Ačkoli Indie není zrovna „oblekovou" zemí, 50% podnikání společnosti Zegna tvoří sportovní oblečení, a právě široký sortiment a ceny v tomto segmentu by měly přitáhnout větší pozornost indických spotřebitelů.

V prosinci 2010 představila společnost Zegna svůj první elektronický obchod zaměřující se na zákazníky z Evropy, Severní Ameriky a Japonska. Hodlá také zahájit spolupráci skupinu Sowind a zahrnout do své nabídky značkových výrobků kolekce hodinek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3