INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Populární český divadelní a filmový herec Saša Rašilov se stal tváří společnosti UPC Česká republika, poskytovatele kabelové televize, internetu a telefonních služeb. Televizní diváky upozorní na přednosti služeb UPC nevšední formou již v pondělí 20. února 2012.

„Naše služby jsou založené na moderních technologiích, ale my chceme před sebou vidět především konkrétního zákazníka a zároveň v nadsázce poukázat na výhody, které naše služby poskytují. Saša patří mezi naše předplatitele, je skvělý herec a hned několik rolí si zahrál i v našich nových reklamních spotech. Věřím, že zaujme a zároveň pobaví i televizní diváky," uvedl marketingový ředitel UPC Martin Smrž.

Saša Rašilov účinkuje kromě hlavního 30vteřinového spotu rovněž ve čtyřech kratších, v nichž postupně představuje služby digitální kabelové televize, vysokorychlostního internetu a telefonu. Je jak průvodcem domácnosti, tak představitelem všech její členů: otcem, matkou, dcerou i synem. Saša Rašilov bude prezentovat přednosti služeb UPC rovněž v novinách, rádiích a na internetu.

Výběr tváře UPC Česká republika vzešel z průzkumu mezi zákazníky společnosti v průběhu loňského roku. Ti si z nabídnuté třicítky osobností nejvíce přáli tváří svého poskytovatele kabelové televize, internetu a telefonu právě člena slavné české umělecké rodiny.

UPC Česká republika, s.r.o. je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,33 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá 1,2 milionu zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global, Inc.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3