INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Intersnack, s portfoliem značek Bohemia, Slovakia a Canto, se s ohledem na aktuální události v Japonsku rozhodla stáhnout z médií kampaň na svoji loňskou novinku Senza Wasabi. Kampaň, původně nakoupená na březen, se i díky vstřícnému postoji českých médií (zejména televizí) přesouvá na pozdější období.

Nový ředitel marketingu společnosti Intersnack, Michal Riegel (35), tento krok komentoval: „Reagujeme tak na kritickou situaci v Japonsku, během níž se nám kampaň s japonskými motivy vedená s humorem a nadsázkou nejeví jako vhodná. Rád bych poděkoval všem našim mediálním partnerům, kteří projevili maximální vstřícnost a umožnili nám kampaň zrušit a přesunout na jiné období bez uplatnění storno poplatků."

Prémiová řada chipsů Bohemia Senza je zaměřena na cizokrajné příchutě a evokuje charakteristické pokrmy či přísady z různých zemí. Kromě novinky Senza Wasabi odkazující na japonskou kuchyni, její portfolio tvoří příchutě ocet balsamico (Itálie), gurmánská hořčice (Francie) a pikantní chilli (Mexico).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3