INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
Společnost Intersnack, s portfoliem značek Bohemia, Slovakia a Canto, se s ohledem na aktuální události v Japonsku rozhodla stáhnout z médií kampaň na svoji loňskou novinku Senza Wasabi. Kampaň, původně nakoupená na březen, se i díky vstřícnému postoji českých médií (zejména televizí) přesouvá na pozdější období.

Nový ředitel marketingu společnosti Intersnack, Michal Riegel (35), tento krok komentoval: „Reagujeme tak na kritickou situaci v Japonsku, během níž se nám kampaň s japonskými motivy vedená s humorem a nadsázkou nejeví jako vhodná. Rád bych poděkoval všem našim mediálním partnerům, kteří projevili maximální vstřícnost a umožnili nám kampaň zrušit a přesunout na jiné období bez uplatnění storno poplatků."

Prémiová řada chipsů Bohemia Senza je zaměřena na cizokrajné příchutě a evokuje charakteristické pokrmy či přísady z různých zemí. Kromě novinky Senza Wasabi odkazující na japonskou kuchyni, její portfolio tvoří příchutě ocet balsamico (Itálie), gurmánská hořčice (Francie) a pikantní chilli (Mexico).

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3