INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
O přibližně 150 prodejních asistentů a dovolenkových poradců navyšuje v květnu a v červnu dovolena.cz, člen skupiny Student Agency a jeden ze dvou největších prodejců zájezdů na internetu v ČR, počet svých zaměstnanců. Na nadcházející letní sezónu se celkem o klienty dovolena.cz budou starat více než dvě stovky prodejních odborníků. Dovolena.cz výrazně zvyšuje oproti loňsku své prodejní aktivity. Aktuálně rostou její aktivity o 50 % a tomu odpovídá i sezónní nárůst počtu prodejců, který je oproti loňskému roku přibližně dvojnásobný. Za účelem prodeje otevírá dovolena.cz také nové pracoviště pro telefonické odbavení požadavků zákazníků v Brně na Lidické ulici.

Dovolena.cz, člen skupiny Student Agency, masivně roste a za první čtvrtletí roku 2012 vykázala meziroční nárůst prodeje zájezdů ve výši 48 %. Rostl i prodej doplňkových služeb k zájezdům, a to meziročně o 10 %. Hlavními tahouny prodeje zájezdů přitom v prvním čtvrtletí byly zejména first minute zájezdy, kde klienti letos často využívali slevy až na dvě děti do 18 let zdarma nebo volili slevy na zájezdy až 30% z ceny. V případě samotných first minute zájezdů činil meziroční nárůst prodeje přibližně 60 %.

Velký úspěch zaznamenaly české cestovní kanceláře, jejichž prodej se na portálu Dovolená.cz výrazně zvýšil. V meziročním srovnání se jedná o navýšení přes 131%. Mírný nárůst byl také v prodeji německých cestovních kanceláří. Web Dovolená.cz je prozatím jediným místem, které propojilo nabídku českých a německých cestovních kanceláří a nabízí tak největší nabídku zájezdů na českém trhu.

Prodej letních zájezdů odstartoval. Na last minute zájezdy odjede letos s dovolena.cz cca 55 tisíc klientu. Prodej podpoří poprvé v historii Student Agency i televizní kampaň

Prodej last minute zájezdů tento týden naplno odstartoval. Největší zájem je o Řecko, Egypt, Turecko a Tunis. Očekáváme, že letos odjede na last minute až 55.000 klientů. Díky propojení nabídek českých a zahraničních cestovních kanceláří nabízí dovolena.cz nejlepší ceny na trhu.

Portál Dovolená.cz výrazně posunula standard vyhledávání zájezdů. Většina nabídek last minute je napojena přímo na rezervační systémy cestovních kanceláří, což garantuje vždy aktuální cenu zájezdů. Toto technické řešení také umožní, aby klienti nemuseli vyhledávat ve vyprodaných zájezdech, ale ihned viděli, zda je zájezd volný.

Další novinkou jsou také apartmány v blízkých dovolenkových destinacích, především v Chorvatsku a Itálii. Portál dovolená.cz aktuálně nabízí více než 10 000 apartmánů, které jsou také napojeny přímo na systém cestovních kanceláří a garantují vždy tu nejaktuálnější cenu.

Aktuální cenová nabídka:

Řecko, 8 dní, od 6 164 Kč

Španělsko, 8 dní, od 5 833 Kč

Turecko, 8 dní, od 6 597 Kč

Egypt, 8 dní od 7 998 Kč

Tunisko, 8 dní od 7 233 Kč

Bulharsko, 8 dní od 7132 Kč

Na sezónu připravila dovolena.cz řadu novinek také v oblasti marketingu a komunikace. Svou marketingovou komunikaci směřuje portál dovolena.cz především do on-line reklamy, kde připravila na letní sezónu řadu zajímavých kreativ včetně samonačítacích bannerů, které budou pravidelně obměňovat nabídku vybraných dovolených. Internetová kampaň bude probíhat na nejnavštěvovanějších informačních a vyhledávacích tuzemských portálech.

Pro zvýšení povědomí o značce dovolena.cz využije Student Agency poprvé v historii i televizní sponzorské vzkazy. Sponzorské vzkazy proběhnou u vytipovaných pořadů jak na ČT, tak Prima a TV Nova.

Zároveň na letošní rok připravila dovolena.cz i tištěnou inzerci v life-stylových časopisech. Komunikace bude probíhat ve vytipovaných periodikách, ve kterých hodlá komunikovat výhody využití prodejního portálu dovolena.cz. Celá komunikace bude provázána s postavičkou Hvězda Dovolena.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3