INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dovolena.cz, přední prodejce zájezdů po internetu a člen skupiny Student Agency, hlásá - zájezdy na období státních svátků 5. a 6. 7. jsou již vyprodány. Vzhledem k tomu, že se jedná o nejžádanější termín prázdnin, většina Čechů využila letos nabídky First minute zájezdů a zakoupila si svou letní dovolenou v předstihu. Využila tak omezené nabídky slevy na zájezd až 30%, popř. dovolenou pro dítě zdarma. Oproti loňskému roku jsou tak zájezdy již z větší části vyprodány, a proto bude nabídka Last minute zájezdů zejména pro toto období velmi omezená. Mezi nejžádanější destinace patří Řecko, Turecko a Španělsko.

Pokud zákazníci plánují odjet na letní dovolenou v prvních dnech letních měsíců, mají nejvyšší čas si vybrat zájezd. Období státních svátků 5. a 6. 7. láká spousty Čechů vycestovat k moři a nabídka cestovních kanceláří se tenčí. Některé cestovní kanceláře dokonce hlásají, že mají zcela vyprodáno. Oproti loňskému roku byly cestovní kanceláře opatrnější a neobjednávali zbytečně velkou kapacitu. Řada cestovních kanceláří také dává garanci, že cena zájezdu zakoupeného na First minute nebude nikdy vyšší než cena zájezdu Last Minute.

Stále ještě dostatečnou nabídku zájezdů má dovolena.cz pro své klienty od německých cestovních kanceláří s odletem z Německa a jiných blízkých letišť. Výhodnou polohu má například letiště ve Vídni, Drážďanech, Mnichově a Norimberku. Nejen k těmto, ale i k dalším letištím je jako součást zájezdu i parkování nebo doprava na letiště luxusním autobusem Student Agency tam i zpět zdarma.

Pořadí oblíbených destinací Čechů je pro letní období následující: Řecko, Turecko a Španělsko. U těchto zájezdů klienti očekávají leteckou dopravu, ubytování minimálně ve tříhvězdičkovém hotelu s polopenzí, ideálně však all inclusive a na nejméně 8 dní. Mezi další favority patří také Tunisko, Bulharsko a Egypt. U zájezdů s vlastní dopravou tradičně vede Chorvatsko a Itálie. Portál dovolená.cz aktuálně nabízí více než 10 000 apartmánů, které jsou také napojeny přímo na systém cestovních kanceláří a garantují vždy tu nejaktuálnější cenu.

Portál Dovolená.cz výrazně posunula standard vyhledávání zájezdů. Většina nabídek last minute je napojena přímo na rezervační systémy cestovních kanceláří, což garantuje aktuální cenu zájezdů. Toto technické řešení také umožní, aby klienti nemuseli vyhledávat ve vyprodaných zájezdech, ale ihned viděli, zda je zájezd volný.

TIP:

Řecko, 3*, all inclusive, 8 dní za 9220 Kč

Turecko, 4*, all inclusive, 8 dní za 11 178 Kč

Španělsko, 3*, polopenze, 8 dní za 9 426 Kč

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3