INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V roce 2010 se podařilo na infolince ČPP výrazně navýšit komfort pro klienty České podnikatelské pojišťovny. Operátoři realizují pouze na základě telefonického nebo e-mailového kontaktu řadu požadavků klientů na netechnické změny v pojistných smlouvách. Oproti roku 2009 došlo k nárůstu těchto žádostí o 80 %, celkově bylo operátory realizováno 71 714 ks netechnických změn. Uvedl to Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory ČPP.

Pro klienty ČPP to znamená, že kvůli změně adresy, jména resp. názvu společnosti, změn telefonních čísel, RZ vozidla nebo také zavedení jiného způsobu platby (např. SIPO, Faktura 24) nemusejí nikam chodit nebo zasílat svůj písemný požadavek. „Zcela jistě tak lze konstatovat, že z tohoto pohledu jde o správný krok směrem k zlepšení klientských služeb, který jde ruku v ruce se samoobslužným webovým portálem MojeČPP," prohlásil Tomáš Szewieczek.

Faktem je, že 51 % veškeré komunikace v kontaktním centru ČPP tvoří hlasové a elektronické požadavky z oblasti hlášení pojistné události a stavu řešení registrovaných pojistných událostí. Dalších 30 % tvoří produktové dotazy k pojištění motorových vozidel a 3 % dotazů jsou z oblasti pojištění majetku a odpovědnosti. Je zajímavé, že ačkoli je ČPP vnímána především jako pojišťovna „motoristická", představují dotazy z oblasti pojištění osob celých 16 %. A také v této oblasti navíc dochází i k výraznému růstu zájmu klientů o pojištění.

„I v roce 2011 našim klientům, kteří hlásí vznik škodné události na motorových vozidlech, doporučíme využití při opravách služeb našich smluvních servisů, kde je jednak garance kvality a rychlosti, ale také neproblematického prokazování rozsahu vzniklé škody," vypočítal další možnosti servisu poskytovaného klientům Szewieczek. V minulém roce využila tuto nabídku téměř čtvrtina dovolaných klientů. I přes kalamitní situace vzniklé v roce 2010 (záplavy a srpnové krupobití) se vždy podařilo zajistit vysokou míru obslužnosti, a to ve výši 94 %, přičemž 85 % volajících zákazníků bylo s operátory klientského centra ČPP spojeno do 30 sekund.

Především díky zvýšené míře obslužnosti došlo v roce 2010 na infolince ČPP k poklesu příchozích hovorů, neboť klienti byli operátory infolinky obslouženi bez vzniku front. V minulosti řada klientů čekala na spojení s operátorem cca o 9 sekund déle a mnoho klientů tak raději zavěsilo a zavolali na infolinku opětovně. I tak operátoři klientského centra ČPP vyřídili v loňském roce celkem na 380 tisíc klientských hovorů. V roce 2010 navíc došlo k výraznému navýšení obsluhy elektronické komunikace na oficiální e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., a to o celých 50 %. Klienti ČPP se tedy chovají stejně jako u konkurenčních pojišťoven, které zaznamenávají obdobný trend nárůstu v oblasti tohoto komunikačního kanálu.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 10 oblastních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2009 pojistné v celkové hodnotě 6,2 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group (VIG) se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.

Vienna Insurance Group (VIG) je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3