INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
develop_npvyDevelop má za sebou úspěšný rok – hospodářské výsledky za rok 2010 ukazují, že se společnost zařadila mezi pět nejvýznamnějších prodejců tiskových a kopírovacích strojů v České republice. Oproti minulým rokům se tak značce Develop podařilo svůj podíl na trhu navýšit. I přes ekonomickou krizi se společnost Develop zařadila mezi pět největších prodejců multifunkcí v Česku a její podíl na trhu roste.

Develop má za sebou úspěšný rok – hospodářské výsledky za rok 2010 ukazují, že se společnost zařadila mezi pět nejvýznamnějších prodejců tiskových a kopírovacích strojů v České republice. Oproti minulým rokům se tak značce Develop podařilo svůj podíl na trhu navýšit.

Develop patří mezi přední domácí dodavatele nejmodernější kancelářské kopírovací techniky - od malých stolních kopírek, až po velkoobjemové tiskové a kopírovací systémy. Navzdory krizi a ekonomickým turbulencím se společnosti za loňský rok podařilo navýšit celkový podíl na trhu ze 4,2 % na 5,4 %.

Stroje Develop můžeme rozdělit celkem do čtyř segmentů: černobílé multifunkce A3, barevné multifunkce A3, černobílé produkční stroje a barevné produkční stroje. V případě všech prodaných černobílých strojů A3 si společnost drží celkovou sedmou příčku, což znamená, že si získala 4,2 % trhu a celkový počet prodaných strojů přesáhl číslo 290. V prodeji barevných zařízení A3 se Develop drží na pátém místě. V přepočtu na procenta tak pokrývá 6,8 % českého trhu, což činí přes 430 reálně prodaných zařízení ročně. Nově společnost Develop zaměřila své prodejní a podpůrné aktivity i na segment produkčních strojů, ve kterém si v porovnání s rokem předcházejícím ukousla hned o 5,8 % trhu více. Současně společnost rozšiřuje své aktivity v segmentu A4 multifunkcí - v letošním roce na český trh přichází hned se dvěma produktovými novinkami.

Celkový roční obrat společnosti v roce 2010 přesáhl 106 mil. Kč. V porovnání s rokem 2009 tak Develop zaznamenal 2% nárůst.

Kořeny společnosti DEVELOP sahají až do roku 1948, kdy zakladatel společnosti, Dr. Eisbein, uvedl na trh první kancelářskou kopírku na světě. Od té doby se společnost řadí ve více než 60ti zemích světa mezi přední specialisty na tiskové a kopírovací stroje. Udává trend v jejich vývoji a inovacích. Současný výrobní program pokrývá celé spektrum nejmodernější kancelářské kopírovací techniky od malých stolních kopírek, až po velkoobjemové tiskové a kopírovací systémy. Od roku 1991 působí společnost DEVELOP i na českém trhu, kde je její prodej zajišťován výhradně prostřednictvím autorizovaných prodejců DEVELOP. Více o společnosti na www.develop.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3