INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Makro_logoOd 10. 6. 2011 používají zákazníci společnosti MAKRO Cash & Carry, kteří byli dosud zahrnuti do systému kredit managementu (tedy platbu na faktury), využívat nové platební karty MAKRO Partner. Ty v porovnání s identifikační kartou, kterou musí mít každý zákazník, nabízejí řadu praktických výhod. S novou platební kartou budou nákupy výrazně výhodnější, bezpečnější a pohodlnější. Díky vysokému úvěrovému rámci mohou významní zákazníci nakupovat více a využít bezúročného období pro vylepšení svého cash flow. Karta MAKRO Partner je určena především pro držitele zlatých a stříbrných zákaznických karet

Nová platební karta MAKRO Partner byla prvním 400 významným zákazníkům předána osobně obchodními zástupci již na začátku tohoto týdne. 9. června jim byl zaslán PIN a od 10. června je karta plně funkční. „Chtěli jsme rozšířit možnosti platby na fakturu, jakožto nástroje, který je v B2B zcela běžný. Uvědomujeme si profesionální potřeby našich zákazníků a chceme nabídnout řešení pro jejich lepší financování," odůvodnila vznik karty Lenka Talavášek, vedoucí oddělení finančních projektů.

Karta MAKRO Partner zachovává funkce stávající identifikační karty a zároveň nabízí navíc funkce karty platební. Zákazníka pustí karta do MAKRO, slouží tedy zároveň jako vstupní karta, a může s ní po nákupu zaplatit přes platební terminál. Není tedy dodatečným plastem v peněžence zákazníka.

Je-li zákazník zahrnut do systému platby na fakturu, obdrží po nákupu fakturu, kde je označeno, do kdy a kam ji má zaplatit. Bezúročné období neboli délka splatnosti pro zákazníka je 2 týdny. Ostatní zákazníci, kteří si kartu chtějí předplácet a sdílet např. se svými zaměstnanci, získají číslo účtu již při podpisu smlouvy.

Zákazníci mají ke svému účtu přístup online, mohou si tedy kdykoli kontrolovat své platby a výdaje. Výpisy z účtu jim jsou také pravidelně zasílány do e-mailu.

Platební karta MAKRO Partner má vedle výhodného financování i další přednosti. Je flexibilní – k jednomu účtu lze používat více karet a zákazníci je mohou předat svým zaměstnancům pro nákupy. Její používání je také bezpečné – proti zneužití je chráněna PINem, využít ji lze pouze na nákupy v MAKRO a zároveň odpadá manipulace zaměstnanců klientů s hotovostí. PIN si může zákazník sám určit a nastavit.

„V budoucnu bude možné platit kartou MAKRO Partner i na čerpacích stanicích MAKRO a zároveň bude možné použít prostředky z odevzdaných stravenek k úhradě faktur. MAKRO plánuje do konce roku 2011 vydat karty pro 5000 zákazníků. Vydání karty a její správa jsou zdarma," dodala Lenka Talášek k budoucnosti karty MAKRO Partner.

O všech výhodách a podmínkách vydání karty najdete informace na stáncích Mservis , na www.makro.cz nebo na infolince 844 999 111.

METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává vice než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina Metro tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: Metro/Makro Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro vice informací, prosím navštivte: www.metrogroup.de.

V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.

Více na www.makro.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3