INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

balíkSpolečnost Sazka spustila na více než 750 terminálech službu DPD Pickup. Každoroční dvouciferný růst online nákupů a zvyšující se obliba přebírání zboží na výdejnách jsou hlavní důvody, proč Sazka ve spolupráci s přepravcem DPD CZ zavedla možnost vyzvedávat si balíky přímo na vybraných prodejních místech.

„V našich průzkumech dlouhodobě rostla poptávka po výdeji i podání balíků na našich obchodních místech. Spolu s DPD klademe důraz na jednoduchost služby pro zákazníky, proto k vyzvednutí balíčku stačí nadiktovat PIN, který zákazník obdrží v SMS. Další výhodou je dlouhá otevírací doba mnoha našich míst, a to i o víkendech,“ řekl Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.

„Na sezonu se připravujeme vždy několik měsíců dopředu. S ohledem na každoroční nárůst počtu balíčků a obecně nedostatek pracovních sil v našem oboru jsme se rozhodli udělat toto zásadní opatření, které, jak věříme, povede k maximální spokojenosti našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že se nám podařilo najít zavedeného a spolehlivého partnera, jakým je právě Sazka,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. Službu DPD Pickup na obchodní místo Sazky si může zákazník zvolit při objednávce ve vybraných e-shopech. Na prodejnu se ale může balíček dostat i v případě, že příjemce není doma, a po domluvě mu kurýr zásilku nechá ve vybrané prodejně Sazky. Po uložení balíku dostane zákazník SMS s adresou prodejny, otevírací dobou a instrukcemi k vyzvednutí. „Novinka je dalším doplněním širokého portfolia zboží a služeb, které společnost Sazka nabízí. Zákazníci si mohou nejen vyzvednout balík, ale i koupit předplacenku od SAZKAmobilu, zaplatit vyúčtování za energie nebo udělat radost sobě či svým blízkým stíracím losem,“ doplnil Jan Schmiedhammer.

(tz)
www.sazkabaliky.cz 

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE