INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto_PENAM_zemekoule_sBěhem října uvádí společnost Penam na trh své produkty v novém „kabátě“ – kvalitních originálních obalech s novou grafikou vycházející z papírových sáčků. Kompletní redesign má dvojí poslání: připomíná, že veškeré pečivo si zachovává prvotřídní čerstvost, využitím tváří zaměstnanců společnosti zdůrazňuje, že za výrobou pečiva značky Penam se skrývají desítky tváří a rukou, které je pro zákazníky vyrábí.

Ústředním motivem kampaně je svět, který se točí kolem pečiva. Redesign obalů a kampaň doprovází také tváře jednotlivých pekařů a pekařek, kteří za výrobou pečiva stojí. Ty spolu s jejich citacemi najdou spotřebitelé i na zadní straně obalů všech produktů. „Naši zaměstnanci dávají denně do výrobků to nejlepší ze svého řemesla a my bychom je chtěli představit našim zákazníkům, kteří si naše pečivo oblíbili,“ komentuje volbu využití tváří zaměstnanců pekárny Hana Kamińska, marketingová ředitelka AGROFERT HOLDING, a.s.
Penam je světem, který se točí kolem pečiva a kde je kvalita na prvním místě. V rámci kampaně tak bude nový redesign podpořen i motivem zeměkoule složené z jednotlivých produktů.

V průběhu října a listopadu se s těmito motivy bude veřejnost také potkávat prostřednictvím citylightů ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava, Zlín, Plzeň, České Budějovice) a tiskové
inzerce ve vybraných titulech pro ženy. Inzerci doplní vklad v podobě brožury nabízející příběhy pekařů a tipy na jednotlivé produkty.

Redesign obalů doprovází také kompletní proměna webových stránek. Kromě zcela nového vizuálu na nich návštěvníci naleznou samostatnou stránku vysvětlující příběh nových obalů a využití tváří záměstnanců, zajímavé soutěže a samozřejmě informace o všech produktech. Chybět nebudou ani
informace o aktuálním dění, rady odborníků na výživu či tipy na přípravu zdravé svačinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3