INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Volba_spotrebitelu_-_Nejlepsi_novinka_2012Skupina Atoz Retail otevřela registraci do 12. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rychloobrátkového zboží. Výrobci a distributoři mohou své novinky přihlašovat do konce února 2012. Nový ročník slavnostně odstartovala party na parníku Vyšehrad za přítomnosti zhruba 150 dodavatelů rychloobrátkového zboží.

Na začátku října 2011 odstartoval už 12. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, jehož cílem je ocenit nové a inovované produkty na trhu rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků. Do programu se mohou přihlásit výrobci a distributoři, kteří své novinky uvedli či uvedou na český trh v období od 1. září 2010 do 31. prosince 2011. Registrace je otevřena do konce února 2012.

Dvanáctý ročník programu letos premiérově 5. října odstartovala oficiální launch party. Během dvouhodinové plavby historickým centrem Prahy, kterou moderovala herečka Bára Štěpánová, si mohli na parníku Vyšehrad zástupci marketingu a managementu firem dodávajících na český trh rychloobrátkové zboží připomenout hlavní mezníky právě končícího 11. ročníku programu a seznámit se s novinkami ročníku nového.

Partnery launch party se staly společnosti: DaDa Promotion, Daniel Boček - Boček media, Klára Zahradníková - finanční konzultant, Mediaservis, Monit, POPAI Central Europe, ppm factum, ProMoPro, Ross - výroba světelné a nesvětelné reklamy a P.O.P. materiálů.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění svého druhu na českém trhu, o jehož výsledcích rozhodují samotní spotřebitelé. Během jedenáctileté existence programu do něj bylo přihlášeno 739 výrobků a vyhlášeno 233 vítězů. Prozatím poslední ročník byl, i navzdory obtížné situaci na trhu rychloobrátkového zboží, dosud nejúspěšnějším ve své historii – právem užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011 se pyšní celkem 33 vítězů. Právě díky velkému zájmu výrobců se 12. ročník programu bude konat nejenom v České republice, ale pod názvem Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka také na Slovensku.

„Letos jsme se především soustředili na marketingovou podporu loga a vítězných výrobků, které jsme propagovali v outdooru na lavičkách, bigboardech a citylightech, na rádiu Frekvence 1, v síti reklamních obrazovek Ona TV, v tisku, na internetu i v rámci retailových promocí v prodejnách Tesco a Interspar. Výsledek je více než uspokojivý, logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka zná už více než dva a půl milionu českých spotřebitelů!" řekl Lukáš Matějka, project manager programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.

Po ukončení registrace bude na jaře přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, jejíž úkolem je posoudit míru inovací přihlášených produktů, jejich oprávnění usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 a také správnost rozdělení nominovaných výrobků do jednotlivých produktových kategorií. Kromě toho na svém zasedání zvolí ze všech přihlášených produktů ten nejinovativnější, kterému udělí Cenu poroty.

Vítězové jednotlivých kategorií pak budou oceněni na základě výzkumu společnosti STEM/MARK na reprezentativním vzorku 4000 českých spotřebitelů. Současně s výzkumem budou v časopisech a na portálech mediálních partnerů probíhat soutěže, v nichž si statisíce dalších spotřebitelů zvolí z nominovaných produktů svůj nejoblíbenější. Slavnostní vyhlášení vítězů 12. ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka proběhne 17. května 2012 v pražském Hotelu Ambassador – Zlatá Husa.

Více informací naleznete na www.atoz.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3