INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

OMU doruceniPro mnohé české výrobce potravin se stala soutěž Česká chuťovka výbornou příležitostí, jak před odbornou veřejností předvést své špičkové speciality, zajímavosti, novinky. Ať už jde o pečivo, zákusky, sýry, klobásky, tlačenky, víno, pivo, kávu, nanuky, zeleninové saláty, kečupy, nebo třeba džemy. S přihlášenými výrobky uspějí mnozí, a to proto, že kvalita potravin se určitě zlepšuje, a s tím také jejich chuť, což je v tomto případě jediné měřítko hodnocení. Mezi ty, kteří se již několik let účastní, patří i některé řetězce, například PENNY. Ten letos vsadil dokonce na necelou třicítku produktů, a s tou také uspěl. Tiskového mluvčího Tomáše Kubíka jsem se proto zeptala:

Letos jste přihlásili do České chuťovky opravdu hojnost výrobků. Proč tolik?

Soutěž Českou chuťovku jsme si oblíbili, protože dává prostor ke zviditelnění českých výrobců potravin a jejich sortimentu. My dlouhodobě české výrobky i výrobce podporujeme a s celou řadou z nich spolupracujeme. Myslíme si, že každá země by měla být hrdá na své firmy, které něco umí. O potravinářích v České republice se to dá říci stoprocentně, tedy že mají co nabídnout. Jsou také dobrými inovátory. Letos jsme přihlásili skoro 30 výrobků a tolik jich také získalo označení Česká chuťovka. Našim zákazníkům tím budeme moci mimo jiné ukázat, jak důležitá je pro nás nabídka domácích produktů a že nabízíme právě ty, které jsou vysoce kvalitní. To, že jsme v hodnocení uspěli, nás velmi těší a vážíme si toho. Shrnu-li to, pak bych řekl, že soutěže Česká chuťovka se účastníme již několikátým rokem z prostého důvodu. Abychom si ověřili a našim zákazníkům ukázali, že výrobky pod našimi privátními značkami vyráběné ve spolupráci s českými dodavateli jsou vysoce jakostní a chutné. Celá řada dalších ocenění nás v tom pravidelně utvrzuje a věříme, že jsou dobrým vodítkem i pro kupující.

Byly mezi nimi i ty, kterým se říká raw. Mají o ně lidé stále velký zájem?

Mezi zákazníky dlouhodobě roste zájem o produkty zdravé výživy, proto naši nabídku rozšiřujeme i v tomto směru. V letošním roce jsme například uvedli celou řadu novinek pod privátní značkou my Bio. Raw výrobky jsou rovněž jednou z cest, jak jídelníček obohatit něčím novým, co kondici člověka rozhodně prospívá. Vyhledávají je zpravidla mladší věkové skupiny a ti, kteří na skladbu toho, co jedí, hodně dbají. Oblíbené jsou nejrůznější tyčinky, které poslouží jako svačinka či doplněk energie, který je stále po ruce.

DoDo Penny 3Ocenění získalo i mnoho vašich uzenářských dobrot, od šunek až po špekáčky. Jsou Češi stále milovníci tohoto sortimentu?

I když jsem říkal, že narůstá zájem o produkty zdravé výživy, řada českých zákazníků nedá dopustit na tradiční kuchyni, kam uzeniny rozhodně patří! Určitě to tedy není kategorie, která by se krčila někde v koutku. Právě naopak! Našim zákazníkům nabízíme velký výběr vysoce kvalitních uzenářských specialit. A našich letošních 12 oceněných produktů jasně svědčí o tom, že to jsou výrobky chutné, takové, které lahodí českému vkusu.

Základním kritériem této soutěže je, zda výrobek chutná. Musí tedy být kvalitní, ale zároveň se musí trefit do požadavku na chuť široké zákaznické obce. Podle jakých pravidel zavádíte novinky na trh? Je jedním z hlavních požadavků také chuť?

Rozhodování zákazníků o koupi produktů ovlivňuje celá řada faktorů. Důležitý je vyvážený poměr ceny a kvality nebo čerstvost. Neméně důležitým hlediskem je ale i chuť. Představte si, že byste si mohli koupit produkt vyrobený z těch nejkvalitnějších surovin, a to za skvělou cenu, ale byl by zcela bez chuti. Předpokládám, že by zájem nebyl příliš velký. Proto našim zákazníkům dlouhodobě nabízíme produkty, které mají rádi, a to za výhodné ceny. Zároveň sortiment neustále osvěžujeme novinkami. To je ten správný recept na to, aby zákazníci byli spokojení a opakovaně se do našich prodejen rádi vraceli.

Česká chuťovka se stala platformou, kde se dá dobře měřit s konkurencí. Je to i přehlídka umu domácích potravinářů a jejich inovačních aktivit. Co vám za poslední roky toto klání napovědělo?

Vidíme, co dělají ostatní, můžeme se s nimi porovnat, poučíme se. Poměříme se s konkurencí. S některým výrobcem navážeme obchodní vztah, abychom jeho produkty i naším prostřednictvím dostali do povědomí spotřebitelů. Podle novinářské ceny poznáme, co chutná zástupcům médií, což je také jedno z hledisek, o kterých stojí za to přemýšlet. Zajímavé je, že Ceny novinářů si výrobci velmi považují. Každopádně je Česká chuťovka přehlídkou velmi rozmanité palety potravinářské produkce, která inspiruje, nabízí nové kontakty, vztahy, ať již obchodní, nebo osobní. Při předávání ocenění vždy panuje velmi srdečná nálada, pro zúčastněné to bývá skutečný zážitek. A ten, kdo se umí dívat kolem sebe, určitě má posléze o čem přemýšlet. Třeba právě o inovacích.

za odpovědi poděkovala Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Nouze naučila Dalibora…

    S drastickým zvýšením cen elektrického proudu a plynu v posledních týdnech a měsících úměrně rostly i ceny energeticky náročných výrobků. Mezi nimi se na předním místě nacházejí strojená hnojiva. Zemědělci se s rostoucími vstupy musí nějak vyrovnat. Zdražovat svou produkci mohou jen tolik, co jim dovolí konkurenční trh. Proto čeští pěstitelé vymýšlejí, jak zefektivnit výživu rostlin. A řešení je tady. Dodavatelé jim nabízejí techniku na přesné dávkování hnojiv. Ale i další systémy využívající digitální technologie v polním hospodářství. Tím může klesnout dávkování živin na hektar, aniž by došlo k poklesu výnosů plodin. Pokládám to za skvělou zprávu, protože méně chemie ocení půda i přírodní prostředí vůbec, sníží se i množství reziduí v krmivech a potravinách. Jak známo, nouze naučila Dalibora housti a zřejmě přiměje zemědělství být...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

IP mediační centrum Praha bilancuje úspěšný rok 2021 13. prosinec 2021

IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, se od svého založení 30. listopadu 2020 úspěšně v roce 2021 etablovalo ve všech oblastech své hlavní činnosti (čtyři základní pilíře):

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3