INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

4 OD LádvíObchodní domy Regata, pod které spadá obchodní dům Luka, Ládví, Centrum, Visla, Tempo, Čílova v jednotlivých částech hlavního města České republiky, letošní rok dobře zvládly. Vděčí za to svým zákazníkům, kteří je vnímají jako místa, kde nejen dobře nakoupí a využijí potřebných služeb. Svůj podíl na tom mají nájemci a obchodní partneři, s nimiž vlastník a provozovatel Regata Čechy, a.s., spolupracuje a buduje hodnotné vztahy.

Na vrchol sezóny se připravují všechny obchodní domy sítě Regata. Předvánoční období si však vysloužilo řadu úprav pro jejich zdárné fungování. Cílem je dopřát zákazníkům příjemné prostředí, v němž se budou cítit bezpečně. To je důležité rovněž pro nájemce zdejších prostor, kterým se tak dostává ideálních podmínek pro co nejlepší ekonomické výsledky. „Přejeme si, aby lidé, kteří k nám přichází, pocítili komfort se vším všudy. Vánoční atmosféru navodí sváteční výzdoba, která byla dokončena 15. listopadu. Pro pocit bezpečí a ochranu zdraví návštěvníků ve zvýšené míře dbáme o úklid a dostatek hygienických prostředků, to už je pro nás běžný standard. V předvánočním čase je také samozřejmostí rozšířená provozní doba obchodních domů. Týká se to všedních dnů, víkendů i adventních nedělí. Bude platit až do Štědrého dne. S úderem dvanácté ho diny v poledne se obchodní domy zavřou, aby i jejich zaměstnanci mohli sdílet volné chvíle se svými nejbližšími,“ uvádí Filip Votruba, ředitel závodu Obchodní domy Regata ze společnosti Regata Čechy, a.s.

OD Centrum na pražském Spořilově doznalo větších oprav a změn, které zákazníci i nájemci jistě s přicházejícím závěrem roku ocení. Opravami prošel jak střešní plášť, tak veškeré pochozí plochy kolem areálu, které jsou právě dokončovány. „Tento obchodní dům má k dispozici řadu venkovních ploch, takže jsme i v letošním roce mohli navázat spolupráci s prodejci českých kaprů a zákazníci si zde budou moci také vybrat vánoční stromeček,“ komentuje Filip Votruba.

6 OD CentrumKoncepce šestice obchodních domů se liší od velkých obchodních center, kam lidé dojíždí především za náročnějšími nákupy, za zbožím, které je určeno k prodeji pouze na vybraných místech, nebo za luxusní módou, šperky či bytovým designem, ale také zde tráví část volného času, například v kinech nebo kavárnách. Naopak síť Regata je zaměřena především na to, aby poskytla kvalitní nákupní možnosti a služby obyvatelstvu žijícím v docházkové vzdálenosti od těchto zařízení. „Jsme uvnitř bytové zástavby a nabízíme každodenní rychle dostupné nákupy, zboží a služby denní potřeby. Jejich spektrum je rozmanité a široké. Záleží nám na tom, aby obyvatelé ze spádových oblastí, například velkých pražských sídlišť, nemuseli cestovat daleko kvůli běžným nákupům potravin, drogerie, domácích potřeb a za službami, jako jsou ty kadeřnické, lékárenské, kosmetické, krejčovské apod. Věříme, že jim tak ušetříme čas, což se během svátků počítá dvojnásob,“ upřesňuje Filip Votruba. Jak významnou roli hrají menší nákupní celky v pohybu společnosti, to již druhým rokem prokazuje život ovlivněný epidemií koronaviru. Například menší koncentrace zákazníků je jedním z několika benefitů. Renezanci zažívají dobré sousedské vztahy i méně anonymní prostředí v porovnání s obřími centry.

Obchodní domy Regata také během letošního roku rozšiřují portfolio nájemců a prohlubují i významné spolupráce se stávajícími obchodními partnery. OD Tempo v pražské Krči se dočká nové lékárny. Nové knihkupectví a asijská restaurace zaměřená na running sushi se otevřely v OD Luka. Plzeňská restaurace bude zanedlouho zpřístupněna pro zákazníky OD Centrum, kde se dočkala v letošním roce remodelingu a modernizace na nejvyšší úroveň také provozovna řetězce Albert. Jeden z předních prodejců drogistického zboží u nás projevil zájem o rozšíření prodejní plochy v OD Ládví o 30 %. „V dnešní nejisté době není snadné získat nového nájemce, jsem ale rád, že se nám to daří, protože je to vždy významný krok k tomu, abychom ukázali, že naše obchodní domy žijí, mění se, hledají, jak místním vyjít ještě více vstříc a nabídnout to, co návštěvníky zaujme a co je žádané. Velice si vážíme také toho, že dlouhodobí obchodní partneři u nás své aktivity významně rozvíjejí, a tím v konečném důsledku nemalou měrou přispívají ke zvyšování atraktivity naší obchodní sítě,“ sděluje Filip Votruba.

„Pro nadcházející vánoční čas bych přál všem zákazníkům, kteří do našich prostor zavítají, aby u nás nakoupili to, co potřebují, včetně některých vánočních dárků. Aby slogan „Nákupy za rohem“ ještě více odrážel naši snahu přispět k pohodě lidí i v závěru listopadu a prosince. Rok 2021 byl pro nás výzvou, ale vše jsme zvládli a činnost obchodních domů probíhala v optimálním režimu, veřejnosti jsme poskytovali služby stále na úrovni. V naší strategii budeme pokračovat i v roce nadcházejícím, připravujeme například investice do rozvoje obchodního domu Luka,“ uzavírá Filip Votruba.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ochlazení z Bruselu

    Svět se dostal do bezprecedentní situace. Kdo by před rokem řekl, že Evropská unie bude firmám a lidem nakazovat, jak si mají zatopit. Kolik stupňů Celsia bude v pořádku, kolik ne a kdy si budou teplomilní hříšníci koledovat o trest. Vracíme se tak do časů direktivní ekonomiky, do dob, kdy strana a vláda nařizovala, co kdo smí a nesmí. V kapitalizmu přece měla místo nařízení a zákazů usměrňovat chování společnosti neviditelná ruka trhu. Jenže ani ta, jak se ukazuje, nezískala plnou důvěru vedení. Ano, zemního plynu, elektřiny i dalších energií se nebude dostávat, ale s jeho kritickým nedostatkem roste jejich cena. Kdo tedy bude moci příští zimu topit „pánu Bohu do oken“? Myslím si, že skoro nikdo. Omezovat se ve spotřebě a snižovat náklady se stane nutností, pokud mají firmy a domácnosti přežít krizové období. Tento ekonomický zákon...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Formulace zásad mediační dohody 10. srpen 2022

V předchozích příspěvcích jsme se seznámili s těmi fázemi mediace, ve kterých IP mediátor navozuje pocit vzájemné důvěry a pozitivního ovzduší pro mediační jednání, nastavuje základní pracovní a společenská pravidla, a také aktivně naslouchá stranám a pojmenovává předměty jednání. Strany konfliktu však nebyly zatím připraveny spolu efektivně komunikovat a vzájemně si na­slouchat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3