INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

0pohorsky02Aktivity automobilové značky Hyundai se stupňují. Motoristické veřejnosti nabízejí stále něco nového, ba převratného. Tiskové zprávy informují o proměnách někdejšího „pouhého“ výrobce ve vizionáře, objevitele nových dimenzí automobilového průmyslu ve smyslu světové udržitelnosti společně s péčí o bezpečí, komfort a pohodu řidičů. O tom, co nového může očekávat v podzimních měsících český trh, jsme hovořili s tiskovým mluvčím společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Mgr. Janem Pohorským:

Závod v severomoravských Nošovicích má nyní určitě čím překvapit. Nač se můžeme tedy těšit?

Novinek je v současné době opravdu celá řada. Právě v Nošovicích u Frýdku-Místku během léta začal sjíždět z linek například modernizovaný model oblíbeného SUV Hyundai Tucson. Zároveň zde byla zahájena výroba hybridního modelu Tucson s technologií MHEV 48 V, a Hyundai si tak připisuje další prvenství, protože jde o první hybridní vůz vyráběný na území České republiky.

To ale z kategorie SUV není všechno...

Vozidla tohoto typu získávají stále větší oblibu. Příznivci Hyundai se v rámci luxusních vozů již nyní mohou seznámit s novou generací Santa Fe s nejlepší bezpečnostní výbavou ve své třídě a výjimečně prostorným interiérem. Vůz nabízí také nejmodernější asistenční systémy, kde jako příklad mohu uvést funkci ROA (Rear Occupant Alert). Z interního vývoje Hyundai je první svého druhu v automobilovém průmyslu. Tato funkce sleduje zadní sedadla, aby detekovala cestující, zejména děti, pokud řidič vystupuje z vozu. Tato auta jsou již v prodeji a všichni naši dealeři zájemce s inovativními modely rádi seznámí.

Skupina SUV má v nabídce ještě další převratnou novinku, a tou je Hyundai KONA Elektric. Jak byste ji charakterizoval?

Jednoznačně jako úžasné auto s velkým přesahem možností pro uživatele, zejména ty, kteří se snaží udělat něco pro naše životní prostředí a jejichž pojetí života je o souvislostech v budoucnosti. Naše horká novinka, a sice první elektrické SUV na evropském trhu, Hyundai KONA Electric, představuje vůz s velkým potenciálem.
Tento nový model nabízí špičkový dojezd 482 km na jedno nabití, kombinuje progresivní styl SUV a elektrický pohon s nulovými emisemi. Zcela nová KONA Electric je díky své prostornosti všestranným automobilem, vhodným pro každodenní provoz. Zároveň dává k využití široký sortiment prvků aktivní bezpečnosti Hyundai SmartSense.

Screenshot 27 09 002Elektromobilitě, principům odpovědnosti hodně fandíte a mnohé pro to děláte, důkazem je model NEXO. V čem je jeho přínos?

Evropští zákazníci se v rámci nabídky od značky Hyundai mohou objednat také přelomový vodíkový elektromobil Hyundai NEXO, který má dojezd až 800 km na jedno nabití, bez problému zvládá autonomní jízdu úrovně 4 a vzduch, který z výfuku vychází, je dokonce ještě čistší než ten, který NEXO nasává.

Inovovali jste rovněž i20, čím dnes zaujme?

Nový Hyundai, který je na trhu již k dispozici, je nyní chytřejší, bezpečnější a s modernizovaným designem. Nově je v nabídce zařazena převodovka 7DCT a nabízí ve standardní výbavě i systém Stop and Go pro ještě komfortnější a hospodárnější jízdu.
Na pohodlí si potrpí hlavně ti, kdo v autech tráví kus svého pracovního života, hodně cestují třeba jako řidiči z povolání...

Věřím, že například ocení zmodernizovanou modelovou řadu víceúčelových vozidel H-1. Automobily mají nový design a rozšířenou komfortní výbavu, která poskytuje zákazníkům ještě vyšší úroveň jízdní pohody.

Co byste rád sdělil podnikatelské a manažerské veřejnosti?

Ke konci roku se tito zákazníci mohou těšit ještě na dva modely značky Hyundai, a to na další vysoce výkonný vůz divize N v elegantní karoserii i30 Fastback a také na modernizovanou verzi manažerského vozu i40.

ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Plecháček s kontakty

    Nedávno počastovala ČSOB novináře plechovým smaltovaným hrnkem s kresbami zachycujícími členy managementu včetně kontaktů na ně. Byl to dobrý nápad. Hrnek je tím předmětem, který vás provází stále, ať už z něj pijete nebo v něm máte tužky nastřádané během let. Hrnek je stále po ruce. I on může sloužit nejen jako nosič nápoje, ale jako nosič informace. A jak známo, nápoj a informace se stále hodí, ba co víc, svět nápojů a informací se tak nějak prolínají a doplňují. Tok jednoho svádí druhého. Jinými slovy a bez okolků: byl to dobrý nápad. Hrneček stojí na stole a nikam, na rozdíl od vizitky, nezapadne. A smalt je technologie, k níž se lidstvo opět vrací. Nesmaže ho slunce ani voda, myčka ani rez časů budoucích.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE