INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

agb logaMercedesy, Porsche nebo BMW – na výrobě těchto prémiových značek vozů se již roky podílí AGC Automotive Czech v Chudeřicích u Bíliny. Posledním z prémiových modelů těchto značek je BMW Gran Coupé řady 2. V Chudeřicích na Teplicku pro tento kompaktní sporťák vyrábějí všechna boční skla.

Ročně jich v AGC Automotive Czech pro závod v německém Lipsku, kde se auta kompletně montují, vyrobí téměř půl milionu kusů.

Luděk Steklý, generální ředitel AGC Automotive Czech: „Výroba pro prémiové modely světových automobilek je pro náš závod v Chudeřicích vždy výzva. Doposud jsme si s těmito výzvami byli schopni vždy poradit. BMW je pro nás důležitý partner, se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Věřím, že novému modelu se podaří navázat na úspěchy těch předchozích, i díky nám v Chudeřicích.“

BMW Gran Coupé řady 2 je příkladem nové generace kompaktních modelů, které patří do skupiny elegantních i sportovních vozů. Díky luxusním prvkům ve výbavě je tento model začleněn do prémiové skupiny značky BMW. Automobilka u tohoto modelu přichází s novými výraznými rysy v karosérii, sportovní zádí a kvalitními materiály. Mezi výrazné luxusní prvky patří například panoramatická střecha nebo plně digitální kokpit se středovým deseti palcovým displejem.

V AGC Automotive Czech v Chudeřicích nejde o první model BMW, na kterém se firma podílí. Skla z Chudeřic například „nosí“ první elektrický model této automobilky BMW 3i.
Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. AGC Automotive Czech dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, vedle Mercedesu jsou to jednotlivé značky koncernů Volkswagen, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

Informace o společnosti

AGC Automotive Czech a.s. je firma zaměřená na výrobu automobilových skel a přídavných dílů. Výrobní závod v Čechách je největším a jedním z nejkomplexnějších výrobních podniků AGC v Evropě. Firma v Chudeřicích na Teplicku zaměstnává zhruba 2000 zaměstnanců. Ročně zde vyrobí přes 32 milionů autoskel. Jen produkce tohoto závodu „zasklí“ zhruba šestinu automobilů vyrobených v Evropě. Růst společnosti je patrný i z počtu nových projektů – výrobků, které firma každoročně připravuje do sériové výroby. Počet nových projektů v průběhu 5 let narostl více než trojnásobně. V rámci těchto nových projektů je řada zajímavých, jako třeba střešní okna Wonderlite®, která jsou schopna automaticky regulovat světelný komfort ve vozu nebo projekt kompletního zasklení pro unikátní vozidlo určené výhradně pro tělesně postižené.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3