INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logo69 % řidičů v průzkumu DIRECT Pojišťovny uvedlo, že lepší cena autopojištění je pro ně hlavním motivem pro změnu pojišťovny. Průměrná částka úspory, které lze na českém trhu ročně dosáhnout změnou poskytovatele povinného ručení, je přitom 1065 Kč, u DIRECT Pojišťovny je to dokonce 1750 Kč. Přesto většina řidičů se změnou stále váhá.

„Český pojišťovací trh je stále velice konzervativní. Z výzkumu DIRECT Pojišťovny vyplývá, že Češi zůstávají s pojištěním automobilu u jedné pojišťovny v průměru 5,9 let. Ke změně jim zřejmě chybí impulz. Jako jednoznačně nejsilnější motiv pro změnu pak řidiči uvádějí cenu pojištění. DIRECT Pojišťovna, která šije každému klientovi cenu přímo „na míru" podle široké škály kriterií, takže dobří řidiči už nedoplácí na ty špatné, přitom takovou dobrou cenu nabízí. A ta je v průměru o téměř 700 korun výhodnější než průměrná úspora na trhu," řekl Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

Díky zohlednění 11 různých parametrů při výpočtu ceny povinného ručení (na trhu to obvykle bývají pouze 4 parametry) vedoucí k co nejvyšší individualizaci pojistného, dosahují klienti DIRECT Pojišťovny výrazných úspor oproti tržnímu průměru. Čím je pak řidič zkušenější a pojištěné vozidlo novější, tím lepší podmínky povinného ručení získá. Průměrná výše úspory na trhu je 1065 Kč, u DIRECT Pojišťovny je tato částka v průměru o 700 Kč vyšší, tedy 1750 Kč a pokud se jedná o novější vozidlo a zkušeného řidiče, přesahuje uspořená částka hodnotu 2 000 Kč. Noví klienti navíc až do konce prosince získají dva měsíce pojištění zdarma. A k němu rovněž zdarma i služby AutoHELP a Ochrana bonusu.

Lepší cenu jako hlavní impulz pro změnu pojišťovny přitom v průzkumu uvedlo 69 % řidičů. Pro dalších 23 % je důležitá dobrá nabídka pojistných produktů. Jako další důvody pak řidiči uváděli lepší servis (16 %), doporučení známého (13 %) a špatné zkušenosti s likvidací pojistné události (7 %).

21 % řidičů také od své nové pojišťovny očekává pomoc s přechodem k ní. Mnoho řidičů totiž od změny odradí právě pomyšlení na složitý administrativní proces, který by je v takovém případě čekal. DIRECT Pojišťovna proto na svých internetových stránkách nabízí aplikaci, která klientům usnadňuje přechod od stávajícího pojistitele k ní. Aplikace uživatele upozorní na zákonné podmínky výpovědi smlouvy, případně tento dokument přímo pomůže vytvořit. Následné sjednání nové pojistné smlouvy elektronicky nebo přes telefon zabere jen několik minut.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3