INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ds 1Z DS Automobiles, avantgardní prémiové značky skupiny Stellantis, se stává 100% elektrická značka a proaktivně se tak připravuje na rozsáhlé změny v automobilovém průmyslu. Od roku 2019 jsou všechny modely značky elektrifikované a od roku 2024 budou všechny nové modely společnosti DS Automobiles výhradně 100% elektrické.

DS Automobiles v roce 2024 spustí první 100% elektrický projekt skupiny Stellantis na nové platformě STLA MEDIUM.

„Automobilový průmysl prochází nebývale rychlou a rozsáhlou transformací. Společnost DS Automobiles tuto transformaci předvídala a elektrifikace se stala středobodem její strategie. Nadcházející změny v legislativě a vývoj v ekosystému elektromobilů přinášejí příležitosti, jež chceme nabídnout našim zákazníkům, kteří si již nyní oblíbili naši elektrifikovanou nabídku. Rozhodli jsme se vývoj urychlit a vytvořit nový způsob cestování, který bude stoprocentně elektrický, žádoucí z hlediska požitku a pozoruhodný z hlediska kvality a výkonu; nový způsob cestování, který bude výrazně technologický a stejně elegantní jako předtím. Jde o odvážný plán, který získá konkrétní podobu od roku 2024.“
Béatrice Foucher (generální řeitelka DS Automobiles)

Elektrifikace je pro společnost DS Automobiles od jejího založení středobodem strategie, od roku 2019 je její modelová řada 100% elektrifikovaná. Všechny vozy DS jsou tak nabízeny s elektrifikovanými motory, ať už je to 100% elektrický model DS 3 Crossback E-Tense, nebo plug-in hybridy DS 4 E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense a DS 9 E-Tense o výkonu 225 až 360 k.

V roce 2020 se značka DS Automobiles díky své elektrifikované nabídce (30 % registrací) postavila v Evropě do čela značek nabízejících různé druhy pohonů, s nejnižšími průměrnými emisemi CO2 (83,1 g/km).

Cílem této ofenzivní strategie je nabídnout špičkovou technologickou efektivitu, dynamiku a eleganci. Zaručuje také bezproblémovou mobilitu v souvislosti se zpřísňujícími se předpisy týkajícími se používání automobilů, zejména v centrech měst.

Vysoce inovativní značka se stává se stoprocentně elektrickou a pokračuje v účasti ve Formuli E. DS Automobiles je prvním prémiovým výrobcem, který se do seriálu zapojil, a jako jediná značka dokázala dvakrát po sobě získat titul v kategorii týmů a jezdců. Značka DS Automobiles již potvrdila svou účast do roku 2026 a zahájila vývoj nové generace výkonnějšího a efektivnějšího monopostu. Tato technologická laboratoř umožní další pokrok v oblasti sériových modelů.

Od roku 2024 rozšíří DS Automobiles svou nabídku o model DS 4 ve 100% elektrické verzi a poté představí nový vůz, který bude prvním zástupcem 100% elektrického programu skupiny Stellantis založeného na platformě STLA MEDIUM. Tento budoucí model, vybavený vysokokapacitní baterií až 104 kWh a dojezdem 700 km, nabídne výjimečné technologie a elegantnost díky dokonalému přizpůsobení technických prvků přáním zákazníků značky DS Automobiles.

Kromě tohoto vývoje řady motorů pracuje společnost DS Automobiles v rámci přístupu skupiny Stellantis na snižování své výrobní uhlíkové stopy. Další ambiciózní výzkum pokračuje v souvislosti se zapojením do energetické transformace prostřednictvím vývoje inovativních materiálů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3