INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoPodle průzkumu DIRECT Pojišťovny se více než polovina řidičů v minulosti setkala s tím, že jejich vůz byl na parkovišti poškozen. Obvykle to pro řidiče znamená, že opravu vozu musejí uhradit sami, protože k poškození se nikdo nehlásí (uvedlo 67 % dotázaných). Na druhé straně se ale jen 37 % řidičů přiznalo k tomu, že pokud sami cizí vůz na parkovišti poškodí, jednoduše od nehody ujedou.

„Průzkum DIRECT Pojišťovny jasně ukázal, nakolik se v případě poškození vozu na parkovišti vyplatí mít uzavřené havarijní pojištění, ze kterého pojišťovna škodu uhradí i v případě neznámého viníka. Mnoho řidičů také řeší dilema, zda takovou menší škodu jako rozbité světlo nebo poškozený blatník vůbec pojišťovně hlásit, protože se bojí ztráty bonusů. DIRECT Pojišťovna proto svým klientům garantuje ochranu bonusu i po první podobné nehodě," řekla Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.

S poškozením svého vozu na parkovišti se již setkalo 53 % řidičů. Nejčastěji (v 67 % případů) se k takové škodě nikdo nehlásil a majitel vozu pak musel opravu škod uhradit sám. Lísteček s kontaktem na viníka nehody pak za oknem svého vozu nalezlo pouze 8 % dotázaných.

V případě, že by se však respondenti sami stali viníky podobné nehody na parkovišti, uvedlo v průzkumu celých 44 % dotázaných, že by situaci řešili právě zanecháním kontaktu za stěračem poškozeného vozu. Dalších 15 % řidičů dokonce uvedlo, že na majitele poškozeného vozu na místě počká. Jen 37 % dotázaných se přiznalo, že pokud by je nikdo neviděl, prostě nehodu neřeší a z místa ujedou. Mezi ženami bylo takových neukázněných řidiček méně a to jen 25 %.

Takové malé škody naprostá většina řidičů (75 %) své pojišťovně nehlásí a raději opravu škody uhradí ze svého v obavě ze ztráty bonusu. Jen 22 % dotázaných hlásí pojišťovně všechny škody bez ohledu na jejich výši.

Výhodné řešení pro podobné situace nabízí havarijní pojištění od DIRECT Pojišťovny. Všichni noví klienti, kteří si sjednají havarijní pojištění MAXI, získají navíc jako bonus navigaci zdarma. Balíček DIRECT auto MAXI poskytuje pojistnou ochranu v případě havárie, odcizení vozu, živelní události i vandalismu. Součástí je také asistenční služba ASIST+ a Ochrana bonusu pro zodpovědné řidiče i po první nehodě. V rámci aktuální kampaně získají noví klienti k povinnému ručení také dva měsíce zdarma a službu AutoHELP.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3