INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto01Segment B, tedy malé vozy, to je jednoznačně kategorie, kde 100% elektrický pohon dává největší smysl. Malý, lehký automobil kompaktních rozměrů, který je vhodný do městského provozu, kde neobtěžuje obyvatele hlukem ani emisemi. Vůz segmentu B je navíc mimořádně univerzální (vhodný pro jednotlivce, páry, rodiny, firmy,… mladé i starší řidiče,… ženy i muže…).

Ať už tedy mluvíme o malých vozech se spalovacím či s elektrickým motorem, je nezpochybnitelné, že tento segment má strategický význam, a to jak pro klienty, tak pro výrobce automobilů. V roce 2022 se v této oblasti nejlépe dařilo značce Peugeot.

Není překvapením, že právě v kategorii malých vozů je Peugeot klíčovým hráčem. Byla jeho doménou v podstatě odjakživa. Modely Peugeot 205, 206 a 207 byly ve své době nejprodávanějšími vozy na evropském trhu. Stejné mety dosáhl i nástupce těchto veleúspěšných modelů, Peugeot 208. Ten se loni stal nejprodávanějším vozem v Evropě v rámci všech kategorií. Také jeho elektrická verze e-208 vystoupala loni až na samotný vrchol. Je totiž nejprodávanějším malým elektromobilem v Evropě.

Peugeot e-208 ale není jediným zástupcem značky v segmentu B. Je zde i další úspěšný model, a to městské SUV Peugeot 2008. Tento vůz je zase nejprodávanějším peugeotem na českém trhu, stejně jako jeho elektrická verze, která je u nás nejprodávanějším elektromobilem značky.

Elektromobily e-208 a e-2008 loni přilákaly 76 000 evropských klientů. V následujících letech Peugeot slibuje prodeje čistých elektromobilů zněkolikanásobit, jak potvrzuje i ředitelka značky Peugeot Linda Jackson: „Peugeot se zavázal k elektrifikaci své modelové řady. Od roku 2023 bude 100 % vozidel v nabídce elektrifikováno a v následujících dvou letech bude uvedeno na trh pět nových 100% elektrických modelů. Naše ambice je zřejmá: do roku 2030 se Peugeot stane největší elektrickou značkou v Evropě.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3